جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خریدهای جدید خیلی خوب کار کردند و نشان دادند که می توانند در طول فصل قابلیت های بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال  در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره تساوی دو تیم استقلال و پیکان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر توصیحاتی داد که مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

* همه ی بازیکنان خوب بودند

معتقدم که استقلال خیلی خوب بازی کرد. باید به این جوانان استقلال اطمینان کنیم. همه بازیکنان استقلال روز گذشته زحمت کشیدند. همه بازیکنان خوب بودند. چه بازیکنان جوان و چه بازیکنان با تجربه، مقابل پیکان زحمت کشیدند. خریدهای جدید استقلال هم نشان دادند که می توانند به ما کمک زیادی کنند. امثال علی کریمی خیلی خوب کار کردند و نشان دادند که توانایی بالایی دارند و می توانند در طول فصل قابلیت های بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

* پیکان تا دو ساعت دیگر هم نمی توانست به ما گل بزند

یک نکته هم درباره بازیکنان جوان استقلال بگویم. این بچه ها نشان دادند که چقدر آینده دار هستند. مطمئنم هرکس بازی را دید، از سبک بازی آنها خوشش آمد. ما نیاز به فرصت و زمان داریم تا بتوانیم شکل تیممان را بهتر کنیم. دیروز با وجود جوان بودن استقلال و ناهماهنگی، بازهم از تیم پیکان یک سر و گردن بهتر بودیم و حریف تا دو ساعت دیگر هم نمی توانست به ما گل بزند و این ما بودیم که تاکتیک های خود را به حریف دیکته می کردیم. ما باید به استقلال مورد نظر هواداران تبدیل شویم و این جز با همدلی بدست نمی آید.

* فتحی بدنبال احقاق حق استقلال است

آقای فتحی سال ها در این فوتبال و ورزش ایران حضور داشته اند. ایشان فردی بسیار حرفه ای و خوش فکر هستند. آقای فتحی به محض ورود به باشگاه استقلال به شدت دنبال احقاق حق استقلال درباره مجید حسینی و دیگر بازیکنان هستند. ایشان بسیار فرد روراستی است و من به عنوان پیشکسوت باشگاه استقلال از هواداران می خواهم که از آقای فتحی حمایت کنند تا بتوانیم استقلال را به سرعت به نقطه مطلوب برسانیم

اخبار رسمی استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+2 #1 کامران 1397-05-06 21:37
دقیقا خودت کجایی ؟! خودت چی میخوری تو باشگاه!؟ تف به این هیأت مدیره تففففف ،، چرا دارین به تیمی که شماها رو آدم کرد خیانت میکنید این تیم خوب بود. دیگه از تو هم متنفر شدم، خدایا تو این تیم چه خبره کیا اومدن تو مدیریت تیم چرا یه انسان با شرف نیست اونجا!؟؟؟؟؟ فقط یه زمانی بود چند بار حرف حق زد اینقد اذیتش کردن و تهدید که اونم خفه شد بنده خدا
نقل قول کردن
کامران
+2 #2 کامران 1397-05-06 21:39
این وزیر و پسرش و نوکراش چققققققد فاسدن خدااااااا،، چند روزه دیگه دارم سکته میکنم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار