هادی مباشری

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: از این پس کارها در باشگاه استقلال تیمی پیش می‌رود و در آخر فتحی کار نهایی را انجام می دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضورش در باشگاه استقلال به عنوان معاون اجرایی صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* حضور در باشگاه استقلال به عنوان معاون اجرایی؟

حداقل برنامه‌ریزی ما تا پایان مرداد برای تکمیل شدن تیم بزرگسالان است و پس از آن در خصوص آکادمی و دیگر مباحث باشگاه برنامه‌ریزی خواهیم کرد. وقتی کارها به یک نفر ختم شود، اگر خوب هم کار کند، حرف و حدیث ایجاد می‌شود؛ بد کار کند که دیگر هیچ. با توجه به احکام صادر شده، همه چیز تیمی شده و به یک نفر ختم نمی‌شود. به عنوان مثال، درباره نقل و انتقالات کارها تیمی انجام می‌شود و البته امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه کار نهایی را انجام می‌دهد. این نکته را باید گفت که وقتی سرمربی بازیکنی بخواهد، معاونت اجرایی پس از بررسی رزومه بازیکن در کمیته بین الملل با بازیکن مذکور یا ایجنت آن تماس می‌گیرد، صحبت‌های ابتدایی با او هم از طرف ما خواهد شد، اما سپس به صورت تیمی کارها پیش خواهد رفت تا درصد اشتباهات کمتر شود.

* آخرین وضعیت جذب مرتضی تبریزی؟

اگر آقای آذری مساعدت کند، کارهای این بازیکن امروز انجام خواهد شد. ما مکتوب پاسخ نامه باشگاه ذوب‌آهن را دادیم و منتظر جواب هستیم.

* وضعیت اللهیار صیادمنش و باشگاه سایپا؟

اسناد و مدارک‌مان را در اختیار کمیته تعیین وضعیت قرار داده‌ایم و مشکلی نیست.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار