ترکیب استقلال مقابل ذوب‌آهن

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل ذوب آهن از هفته دوم لیگ برتر فصل 1397/98 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن از هفته دوم لیگ برتر فصل 1397/98 به شرح زیر خواهند بود:

سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، روح‌الله باقری

ترکیب استقلال مقابل ذوب‌آهن

به گزارش استقلال نیوز، استقلال با دو تغییر نسبت به دیدار هفته گذشته مقابل پیکان پا به این دیدار حساس خواهد گذاشت. محمدی مهر جانشین خسرو حیدری شد و آرمین سهرابیان به جای سجاد آقایی جوان، وینگر چپ خواهد بود.

* رحمتی با توجه به مصدومیت حسینی سنگربان اول استقلال در این دیدار خواهد بود و امیدواریم همچون دیدار مقابل پیکان باز هم با کلین شیت بازی را به پایان ببرد.

** زوج میانی خط دفاع استقلال را باز هم منتظری و دانشگر تشکیل می دهند. البته این دو در دیدار مقابل پیکان محک جدی ای نخوردند اما بازی قابل قبولی ارائه دادند. در سمت چپ خط دفاعی باز هم میلاد زکی پور بازی می کند ولی در سمت راست شفر به فرشاد محمدی مهر بازی می دهد تا او در دومین دیدار آبی پوشان به ترکیب اصلی راه پیدا کند. البته این امکان هم وجود دارد که سهرابیان و زکی پور جای خود را در سمت چپ خط دفاعی عوض کنند.

*** در خط میانی باز هم زوج فرشید باقری و علی کریمی میانه میدان را در اختیار خواهند داشت و وریا غفوری به همراه آرمین سهرابیان وینگرهای آبی پوشان خواهند بود. دو مدافع راست و چپی که شفر مجبور است از آن ها در پستی غیر تخصصی استفاده کند. ITC مارکوس نیومایر هم هنوز صادر نشده و این بازیکن نمی تواند مقابل ذوب آهن به میدان برود.

**** اما در خط حمله استقلال دو مهاجمی که هفته گذشته به بازی گرفته شدند باز هم در ترکیب ثابت قرار گرفتند. با توجه به اینکه طبق توافق دو باشگاه استقلال و ذوب آهن، مرتضی تبریزی نباید در این بازی برای آبی پوشان به میدان برود، شفر روی نیمکت دو مهاجم جوان به نام های سجاد آقایی و الهیار صیادمنش خواهد داشت.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار