هادی طباطبایی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در رده مدیریتی دچار مشکل هستیم و از این لحاظ ضربه می‌خوریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی 2 - 2 استقلال مقابل ذوب‌آهن صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی استقلال و ذوب آهن

بازیکنان بازی خوبی ارائه کردند و زحمت خود را کشیدند. این نشان می‌دهد که بازیکنان در دوران بدنسازی، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. استقلال در هفته‌های پایانی فصل گذشته خیلی خوب شده و بازیکنان در این تیم جا افتاده بودند، اما تیم دوباره به‌هم ریخت و تقویت نشد. تا بازیکنان جدید در تیم استقلال جا بیفتند، زمان زیادی می‌برد. کادر فنی هم تلاش خود را می‌کند، اما باشگاه در رده مدیریتی دچار مشکل است  و از این لحاظ ضربه می‌خورد.

* حضور نیومایر، تبریزی و طارق همام در استقلال؟

باید ببینیم این بازیکنان چه عملکردی خواهند داشت. تیم فصل گذشته تازه شکل گرفته بود، اما ساختار این تیم به طور کامل در حال تغییر است و سبک و سیاق جدیدی در تیم پیاده می‌شود. ما از این بازیکنان تعریف و تمجیدهای خوبی شنیده‌ایم، اما باید ببینیم چه عملکردی در زمین با پیراهن استقلال خواهند داشت.

* آیا شاگردان شفر می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا به توفیقی دست یابند یا خیر؟

کار استقلال خیلی سخت شده است. تیم فصل گذشته باید حفظ و تقویت می‌شد، اما بازیکنان فصل گذشته را  در تیم حفظ نکردند و با وجود تقویت شدن در روزهای اخیر، فکر می‌کنم استقلال به پای تیم سال گذشته نمی‌رسد. با این حال امیدوارم تیم در آسیا موفق باشد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار