علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال به شایعه جذب ایمن حسین واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی این باشگاه در مورد شایعه جذب ایمن حسین، مهاجم جوان عراقی که نامش در رسانه ها مطرح شده است؛ واکنش نشان داد.

ایمن حسین در لیست سرمربی استقلال نیست و این باشگاه هیچ برنامه ای برای جذب این بازیکن ندارد.

ما بر اساس لیست سرمربی محترم باشگاه اقدام به مذاکره و جذب بازیکن می کنیم. هر بازیکنی که حضورش در استقلال قطعی شود، از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام می کنیم. سایر اسامی که مطرح می شود، فقط گمانه زنی است و واقعیت ندارد.

از رسانه های محترم و هواداران گرامی تقاضا می شود از مطرح کردن اسامی که واقعیت ندارد و در حد شایعه است، خودداری کنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش نسبت به مذاکره و عقد قرارداد با بازیکنان مورد نظر سرمربی محترم اقدام نمایند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
سجاد
+3 #1 سجاد 1397-05-14 00:20
سریع باید یک مهاجم حزب کنیم باید دست دست نکرد الانم ذخیره تا بازیکن باید با تیم هماهنگ بشه سه تا چهار هفته طول می کشه تا آخر هفته نیم ببندید تموم بشه
نقل قول کردن
کامران
+2 #2 کامران 1397-05-14 14:14
عاره باهات موافقم این صحبت ها و خبر ها انتظارات رو بالا میبره و همه ما هوادارا پررو میشیم و به ناحق انتظار داریم برین یه مهاجم و هافبک طراح و دفاع خوب بگیرین!!! خب مردک هرچی سایت تون رو چک میکنم یه هفتس یه خبر درست حسابی برا خرید بازیکن نذاشتین، شعور هم گهگاهی داشته باشین بد نیست هاااا!! الان هفته سوم لیگه و کمتر از سه هفته به بازی با السد قطر مونده قراره بازیکن کی بیاد کی تمرین کنه و آماده بشه و کی با تیم هماهنگ شه و ...!!!؟؟؟؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار