مرتضی تبریزی

مهاجم جدید استقلال گفت: من در چند پست می‌توانم برای استقلال بازی کنم و هرجایی که سرمربی تیم در نظر بگیرد به میدان می‌روم.

 

به گزارش استقلال نیوز، مرتضی تبریزی مهاجم استقلال که پس از کش‌وقوس‌های فراوان به این تیم پیوست، از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. وی در مورد انتخاب استقلال، اهدافش در این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داده است که مشروح آن در زیر می‌آید:

* امیدوارم که جواب اعتماد کادر فنی و باشگاه استقلال را بدهم

خوشحالم که به این تیم بزرگ آمدم. خیلی از فوتبالیست‌ها دوست دارند در استقلال یا پرسپولیس بازی کنند. امیدوارم که جواب اعتماد کادر فنی و باشگاه استقلال را بدهم و بازیکن مؤثری برای این تیم باشم. 

* امیدوارم فصل خوبی را زیرنظر شفر پشت سر بگذاریم

شفر مربی بزرگی است که فصل گذشته به خوبی استقلال را رهبری کرد و توانایی‌هایش را نشان داد. بچه‌های تیم هم از این مربی تعریف می‌کنند. امیدوارم فصل خوبی را زیرنظر شفر پشت سر بگذاریم. 

* در چند پست می‌توانم برای استقلال بازی کنم

من در چند پست می‌توانم برای استقلال بازی کنم و هرجایی که سرمربی تیم در نظر بگیرد به میدان می‌روم. در ضمن باید اشاره کنم که باشگاه استقلال هر بازیکنی را با اهداف خاص خودش جذب می‌کند و قطعاً من هم متناسب با نیاز تیم جذب شده‌ام. البته تا آنجایی که می‌دانم باشگاه استقلال همچنان دنبال جذب یک مهاجم است و می‌خواهند یک فوروارد خوب به تیم اضافه کنند. قطعاً من تلاش می‌کنم تا بازیکن مؤثری برای استقلال باشم.

* شاید به عنوان وینگر چپ بازی کنم

برای من فرقی ندارد که در کدام پست بازی کنم و خواسته کادرفنی مهم است. این احتمال وجود دارد که به عنوان وینگر چپ بازی کنم یا یکی از مهاجمان تیم باشم.

* قبلا هم پیشنهادهایی از استقلال و پرسپولیس داشته ام

پیشنهادهایی از استقلال و پرسپولیس وجود داشت، ولی در نهایت قسمت این بود که امسال به استقلال بپیوندم. من دنبال پیشرفت بودم و حالا یک فضای جدید را تجربه می‌کنم. 

 * جدایی از ذوب‌آهن بسیار سخت بود

من شش سال در ذوب‌آهن فوتبال بازی کردم و از اینکه در چنین باشگاهی بازی می‌کردم، احساس خوبی داشتم. به‌هرحال جدایی از ذوب‌آهن بسیار سخت بود. 

* هواداران تا الان هم به من توهین نکرده‌اند

هواداران پرسپولیس و استقلال در این چند سال همیشه به من لطف داشته‌اند و تا الان هم به من توهین نکرده‌اند. 

* آقای گل شدن برای من در اولویت نیست

هدف مهم من این است که به تیم کمک کنم و این اتفاق ممکن است با گل زدن یا پاس گل دادن رخ دهد. البته این را بگویم که آقای گل شدن برای من در اولویت نیست و موفقیت استقلال از هر چیزی برای من مهم‌تر است. 

* شماره پیراهن زیاد برای من مهم نیست

شماره پیراهن زیاد برای من مهم نیست، ولی اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم این شماره را برتن کنم. فعلاً که چیزی مشخص نیست.

* هدف ما قهرمانی در لیگ است

رقابت در لیگ امسال واقعاً سخت است و چند تیم پرقدرت دنبال قهرمانی هستند. هدف باشگاه بزرگی مثل استقلال هم چیزی جز کسب عنوان قهرمانی نیست. 

* در گذشته هم سابقه دعوت شدن به تیم ملی را داشته‌ام

من در گذشته هم سابقه دعوت شدن به تیم ملی را داشته‌ام، ولی بعد از آمدن به استقلال هدفم این است که به صورت ثابت به تیم ملی دعوت شوم. 

* استقلال این پتانسیل را دارد که به فینال آسیا برسد

استقلال در آسیا هم یک تاریخچه قوی دارد. شرایط مسابقات آسیایی با بازی‌های لیگ برتر متفاوت است و قطعاً بازیکنان استقلال انگیزه زیادی دارند تا بتوانند در آسیا کار بزرگی انجام دهند. السد قطر هم یکی از تیم‌های پرقدرت آسیاست، ولی معتقدم استقلال می‌تواند این تیم را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد. استقلال حتی این پتانسیل را دارد که به فینال آسیا برسد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار