اصغر حاجیلو

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از ساشا شفر تشکر می کنیم وی بیشتر وقت خود را صرف آنالیز حریفان می کند تا بتواند به نقاط ضعف تیم های حریف دست پیدا کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو سرپرست جدید تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، درخصوص عملکرد شفر و دیدار با تراکتور سازی صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* عملکرد وینفرد شفر؟

او مربی بزرگ و باهوشی است و من حتی زمانی که به استقلال نیامده بودم، همیشه او را مورد تمجید قرار می دادم. شفر در بدترین شرایط به استقلال آمد و توانست با وحدت و همدلی که در تیم به وجود آورد نتایج قابل قبولی کسب کند و مطمئنم در این فصل هم او با دانش بالایی که دارد میتواند رمز موفقیت استقلال باشد.

* اختلاف امتیاز استقلال با پرسپولیس؟

درست است که پرسپولیس در دو بازی اول خود ۶ امتیاز کسب کرده اما مطمئن باشید استقلال با شفر نتایج قابل قبولی کسب خواهد کرد و ما هم خود را به صدر جدول خواهیم رساند.

* آیا طارق همام در تمرینات شرکت خواهد کرد؟

طارق همام بازیکن جوان و جنگنده ای است و شفر با شناخت کامل او را به خدمت گرفته است و قرار است بزودی در تمرینات آبی پوشان شرکت کرده تا بتواند خود را برای دیدار برابر تراکتورسازی آماده کند. 

باید از پسر شفر هم تشکر کنیم، او تلاش بسیاری برای موفقیت استقلال می کند و زمان زیادی را برای آنالیز حریفان استقلال می گذارد. شاید برعکس برخی مربیان که پسران خود را می آورند اما عملا کار مثبتی انجام نمی دهند، ساشا بیشتر وقت خود را صرف آنالیز حریفان می کند تا بتواند به نقاط ضعف تیم های حریف دست پیدا کند.

* دیدار استقلال برابر تراکتورسازی تبریز که روز جمعه برگزار خواهد شد؟

بازی سختی خواهیم داشت. تراکتور این فصل هزینه بالایی کرده و با به خدمت گرفتن شجاعی و دژاگه، قدرت خود را بیشتر کرده است و مطمئنم جمعه هواداران دو تیم بازی جذابی را تماشا خواهند کرد اما امیدوارم هواداران استقلال ورزشگاه را پر کرده و با حمایت از تیمشان، زمینه ساز موفقیت استقلال شوند.

اخبار تیم استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1397-05-15 14:34
بقول شفر تو چه سرپرستی هستی که انگلیسی بلد نیستی و از زبان مادری پارسی فقط جملات تملق آمیز رو بلدی!!! تو آسیا چطور با مسئولان آسیایی و ... ارتباط برقرار میکنی چطور میری حق تیم رو بگیری حین بازی!؟؟؟ حتما با پانتومیم! خب اگه بحث پانتومیمه که از خندوانه بهتر از شما خیلی هست حرفه ای هستن اونا رو با خودت ببر لااقل
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار