وینفرید شفر

سرمربی استقلال گفت: ما 5 بازیکن اصلی که در واقع آنها لیدرهای تیم و ستون‌های استقلال بودند را از دست دادیم، الان نمی‌توانم به بازیکنان جدید تیم بگویم شما رئیس تیم در وسط زمین هستید.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیمش توضیحاتی داد که در ادمه می خوانید:

* بازی به بازی بهتر می‌شویم

2 بازی قبلی ما خوب بود به خصوص بازی با ذوب‌آهن. باید به بازیکنان فرصت بیشتری بدهیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم و فکر می‌کنم در بازی آینده می‌توانیم بهتر شویم.من مطمئنم هواداران ما در تمام بازی‌ها ما را حمایت می‌کنند و ما را درک خواهند کرد. صیادمنش، سجاد آقایی و ... بسیار جوان هستند و فرصت می‌خواهند.

* تا بازی با السد به آمادگی کامل می‌رسیم

برخی بازیکنان ما به تیم دیر اضافه شدند ولی فکر می‌کنم تا زمان بازی با السد به آمادگی کامل می‌رسیم. البته السد یکی از بهترین‌تیم های حال حاضر آسیا است ما باید بازی خوبی با این تیم داشته باشیم.

* تراکتورسازی با دلار بازیکن می گیرد، من باید با جوان‌ها کار کنم!

این تفاوت ما و تراکتورسازی است که آنها بازیکنان بزرگی را با پرداخت دلار جذب کرده‌اند ولی من باید با جوان‌ها کار کنم. البته من کار کردن با جوان‌ها را دوست دارم ولی باید قبول کنیم این کار زمان می‌خواهد.

* لیدرهای تیم را از دست دادیم

ما 5 بازیکن اصلی استقلال را از دست دادیم. در واقع آنها لیدرهای تیم و ستون‌های استقلال بودند.الان نمی‌توانم به بازیکنان جدید تیم بگویم شما رئیس تیم در وسط زمین هستید و باید به آنها کمی زمان بدهیم.

* در ترکیه تمرینات خوبی داشتیم

به صورت عادی یک تیم باید 6 تا ۸ هفته قبل از بازی‌ها آماده سازی کند و تیم را مهیای مسابقات کند. ما امسال اردوی خوبی پیش از فصل داشتیم و در ترکیه هم تمرینات خوبی انجام دادیم.

* علی قربانی فعلا بازیکن استقلال نیست

قربانی در حال حاضر بازیکن تیم ما نیست ولی الان نفراتی مثل صیادمنش، باقری و .. در تیم ما هستند.باید ببینم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.من نمی‌توانم به تراکتورسازی بگویم این بازیکن را نگیر تا من آن را جذب کنم!

*تا آخر هفته تکلیف همه بازیکنان مشخص می‌شود

ما بازیکنان زیادی مد نظر داریم الحاجی گرو یکی از آنهاست و تا آخر هفته تکلیف بازیکنانمان مشخص می‌شود.

* کارنامه‌ام نشان می‌دهد که بازیکنان بزرگی پرورش داده‌ام

اگر شما به رزومه من نگاه کنید می‌بینید که بازیکنان بزرگی را پرورش داده‌ام که همگی از پایه‌ها رشد کرده‌اند.حتی برخی از آنها ملی‌پوش شده‌اند. در همین جا نورافکن و حسینی به اروپا رفتند و امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد.

* در استقلال برای تغییر آمده ام

من اینجا هستم که این موضوع را تغییر بدهم تا به پایه‌ها اهمیت داده شود. سال گذشته این کار را انجام دادم و امسال هم در ادامه این کار را انجام خوهم داد

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار