صادق ورمزیار

سرپرست آکادمی باشگاه استقلال گفت: حضور دژاگه و شجاعی در بازی روز جمعه نمی تواند باعث تغییر نتیجه شود. 

 

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص بازی استقلال و تراکتورسازی و حضور بازیکنان جوان در ترکیب استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار آبی پوشان برابر تراکتور سازی

تراکتور سازی در این روزها بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته اما یادمان باشد هیچ وقت اسم ها نمی توانند نتیجه را تغییر دهند بلکه این نیروی جوانی وحدت تاکتیکی و عملکرد خود بازیکنان است که می تواند باعث پیروزی یک تیم شود.

* حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در بازی جمعه

درست است که تراکتورسازی بازیکنانی چون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و چند بازیکن بزرگ دیگر را به خدمت گرفته این دلیل بر پیروزی آنها نخواهد بود و استقلال می تواند با حمایت هوادارانش به اولین برد خود در لیگ هجدم دست پیدا کند.

* خریدهای جدید استقلال

خریدهای جدید با نظر شفر به استقلال آمدند و مطمئنا قابلیت های فراوانی دارند که سرمربی استقلال به جذب آنها رضایت داده. شفر در مدت حضورش در استقلال نشان داد که قابلیت های فنی بالایی دارد و می تواند امسال هم با حمایت هواداران تیم را به جایگاه واقعی اش برساند.

* حضور بازیکن های آکادمی در تیم بزرگسالان

۵ بازیکنی که الان در تیم بزرگسالان هستند محصول آکادمی استقلال هستند. رضا آذری، سجاد آقایی، حسین حیدری، الهیار صیادمنش و امیرحسین کارگر بازیکنانی هستند که از تیم های پایه به بزرگسالان راه پیدا کرده اند و این نشان می دهد که استقلال در تلاش است تا بتواند تیم های پایه خود را قوی تر کرده و دیگر نیازی به خرید بازیکن نداشته باشد. البته برای  موفقیت تیم های پایه و حضور بازیکنان جوان در تیم بزرگسالان باید تلاش بسیاری کرد اما اعتقاد دارم با همین روند می توانیم کمی از هزینه های استقلال در نقل و انتقالات را کاهش دهیم.

* صحبت آخر:

دو بازیکن دیگر هم هستند که مطمئنم شفر با دیدن آنها این دو را به تیم بزرگسالان دعوت خواهد کرد تا زیر نظر او کار کرده و تجربیات خوبی کسب کنند.

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-05-17 15:47
صادق خان عزیز رو بچه های دهه هفتاد و هشتاد به یاد ندارن، ایشون یکی از پیشکسوتان با ادب و متین استقلاله که خیلی وقتها در حقش کم لطفی شده بهترین بازیها رو برای تیم کرد همدوره قلعه بود ولی این کجا و آن کجا! قلعه هر بار که تو تیم نبوده بیشترین ضربه ها رو به تیم زده و آرزوی عدم موفقیت تیم رو داشته! انشالله روزی برسه که امثال ورمزیار که کم حرف و کم حاشیه هستن هم به حقشون در فوتبال برسن.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار