اصغر حاجیلو

سرپرست تیم استقلال گفت: طی این 10 روزی که با مسئولیت جدید به تیم اضافه شدم، با حضور در تمرینات فهمیدم که استقلال از هیچ تیمی نمی‌ترسد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو سرپرست جدید تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درخصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* بازی سختی مقابل تراکتور داریم

بازی سختی در پیش داریم اما شما دیدید که تیم مقابل ذوب‌آهن چه فوتبالی انجام داد. 

* شفر بازیکنانی که نمره 20 می گیرند را دوست دارد

رفتار شفر با بازیکنان به شکلی است که آنها با تمام وجود برای استقلال بازی می‌کنند. نگاه شفر به بازیکنان ابتدا پدرانه است و بعد حالت تعلیم دارد.او بازیکنانی که نمره 20 می‌گیرند را دوست دارد و این درست مثل رابطه معلم و شاگرد است.

* فتحی اخلاق مدیران قبلی استقلال را ندارد

ما بازیکنان ارزشمندی را از دست داده‌ایم اما بازیکنان جوان ارزشمندتری به دست آوردیم. این کاری است که باشگاه و مدیرانش انجام داده‌اند. خود فتحی هم سعی می‌کند که کارها را برای بازیکنان و کادر فنی هماهنگ کند و او از این اخلاق‌ها ندارد که مدیران قبلی باشگاه را زیر سوال ببرد و بگوید بدهی‌ها مال من نیست یا بدهی‌های قبلی کار را سخت کرده است.

* استقلال از هیچ تیمی نمی ترسد

چیزی که طی این 10 روز فهمیدم این است که استقلال از هیچ تیمی نمی‌ترسد. این را هم از تمرینات فهمیدم و هم از بازی با ذوب آهن. شفر به این جوانان فوتبال یاد داده و هر کسی شرح وظایف خودش را خوب می‌داند.

* حجازی گفت قلعه نوعی از خیلی ها صادق تر است

من هر شخصی برای استقلال بازی کرده‌ باشد را دوست دارم، حتی اگر 10 دقیقه بازی کرده باشد. شاید برای گفتن این جمله خیلی تحت فشار قرار گرفته ام اما قلعه‌نویی کسی است که مرحوم حجازی درباره‌اش گفت: او از خیلی‌ها صادق‌تر است. من فردا باید جواب حجازی خدابیامرز را بدهم ولی شاهد این حرف من دوست نزدیک ناصرخان حجازی شخصی به نام«ایمان» بود. او« قلعه‌نویی» هر دو زانویش را برای استقلال از دست داد و اگر با کسی رفاقت کند تا ته رفاقت می‌رود.

* قلعه نوعی بخاطر استقلال از یک میلیارد طلبش گذشت

قلعه‌نویی کسانی که تعصب دارند را دوست دارد و این در ذات او است. من هم می‌توانستم مثل خیلی‌ها از استقلال بروم. مثلا آن زمان با 700 هزار تومان در یوسف‌آباد آپارتمان ۲ خوابه می‌دادند ولی با وجودی که پیشنهاد داشتم از استقلال نرفتم. به همین خاطر است که قلعه‌نویی این حرف را زده است. او به خاطر استقلال از یک میلیارد طلبش گذشته در حالی که خیلی‌ها با وجود در آمدهای خوبی که دارند به صورت هم چنگ می‌زنند! من از قلعه‌نویی ممنونم که همیشه به یادم است.

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار