رضا آذری

هافبک جوان استقلال گفت: با کمک بازیکنان بزرگ هم قسم شدیم که السد قطر را شکست دهیم و تا قهرمانی پیش برویم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، رضا آذری هافبک جوان استقلال در گفت وگو با خبر ورزشی، در مورد آخرین شرایط خودش و رویاهای که با استقلال در سر دارد صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* مدل موهای چتری

من برای حالت موهام از کسی الگو نگرفتم الان خیلی سال است موهایم این مدلی است و راحتم.

* چهره خشن

اتفاقاً در تیم اسمم را گذاشته‌اند «رضا خطر».

* بازگشت به استقلال

من فوتبالم را در آکادمی استقلال شروع کردم. تقریباً ۸ سال پیش در سن ۱۲، ۱۳ سالگی. در دورانی که امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی سرمربی استقلال بودند هم مدتی برای تمرین کنار بزرگسالان حاضر شده بودم. بعد وقتی به سن سربازی رسیدم رفتم دفترچه گرفتم و خودم را سرباز کردم تا از این بابت مشکلی نداشته باشم. بعد از آنکه خدمتم تمام شد با اینکه چند پیشنهاد داشتم به صدای قلبم گوش کردم و به استقلال آمدم.

* داشتن اعتماد به نفس بالا

از اول این‌طوری بودم. وقتی توپ را دارم و بازیکن حریف می‌آید تا آن را بگیرد فکرم بهتر کار می‌کند و هرچه نفراتی که سراغم می‌آیند بیشتر باشند راه بهتری برای پاس دادن پیدا می‌کنم. به نظرم فشار در تمرینات سخت‌تر از مسابقه است...

* فشار جو ورزشگاه

وقتی مسابقه شروع می‌شود انگار دور زمین یک نوار آبی کشیده‌اند. نه صدایی می‌شنوم نه چیزی غیر از توپ و تیم خودم می‌بینم. انگار بازی بدون تماشاگر است.

* پُر کردن جای خالی امید ابراهیمی

همین که توانسته‌ام با ۲۰ سال سن در بدو ورود به استقلال در دو بازی اول به میدان بروم را به فال نیک می‌گیرم. خیلی از بازیکنان می‌آیند و بعد از دو، سه سال فرصتی که در اختیار من قرار داده شد را به دست می‌آورند. برای همین باید تلاش کنم. شک نکنید قدر اعتمادی که شفر به من دارد را به خوبی می‌دانم و از این فرصت نهایت استفاده را می‌برم.

* داشتن اهداف بزرگ در استقلال

وقتی ۱۵ سالم بود روزی در تمرین به ایوب اصغرخانی که حق بزرگی بر گردن من دارد و سرمربی‌ام بود گفتم می‌خواهم روزی مرد سال فوتبال آسیا شوم.

* انگیزه گرفتن از فرشید اسماعیلی

الان در لیگ قهرمانان آسیا فرشید اسماعیلی که خیلی بازی اش را دوست دارم با پاس گل‌هایش کاندیدای بهترین هافبک سال است. وقتی او می‌تواند چرا من نتوانم؟ شکر خدا بعد از این دو بازی هم که برای استقلال کرده‌ام مردم خیلی از بازی‌ام راضی بودند و این مسائل بیشتر به من روحیه می‌دهد تا تلاشم را بیشتر کنم.

* بازی با تراکتور سازی

قطعاً بازی سختی است، اما ما دیگر نباید از این دیدار به بعد امتیاز از دست بدهیم. بزرگتر‌های تیم همه هم‌قسم شده‌اند تا در اولین گام تیم در لیگ قهرمانان آسیا از سد السد بگذرد و بعد هم به قهرمانی برسیم. بعد هم باید در لیگ عنوان قهرمانی را پس از مدت‌ها به دست بیاوریم. تراکتورسازی از تیم‌های خوب است ولی ما در تهران و مقابل هواداران‌مان باید نتیجه خوبی بگیریم.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
ابوسامین
+1 #1 ابوسامین 1397-05-18 01:34
بازیکن خوش آتیه و باهوشیه، تنها شرط پیشرفتش زندگی حرفه ای هه،، همینطور شفر کم کم به دقایق حضورش تو زمین اضافه کنه. به امید خدا یکی از بهترین فوتبالیستای آسیـــــــــا میشی، قدر خودتو بدون و حرف شفر رو گوش کن.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار