وینفرید شفر

سرمربی استقلال گفت: اتوئو را از وقتی 19 ساله بود می شناسم اما نمی دانم فوتبالش را به پایان رسانده است یا خیر!؟

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین استقلال از خبرنگاران دعوت کرد که به وسط زمین و کنار بازیکنان بروند و سپس به گفت و گو با آنها پرداخت. در ادامه متن این صخبت ها را می خوانید:

* روز خبرنگار

این اولین بار است که می‌شنوم روز خبرنگار و روز رسانه‌ها هست ولی در ایران هر اتفاقی ممکن است. تشکر می‌کنم بابت همه زحماتی که می کشید. روزنامه نگار خوب کسی است که اخبار را خوب آنالیز کند نه اینکه به شایعه‌ها و زمینه‌ها توجه کند. نه فقط بابت بازیکنان بلکه امروز در برخی رسانه‌ها شایعه‌هایی در مورد ساناک و بیماری اش مطرح شده که کاملا اشتباه است. درخواستم از شما این است که وقتی می خواهید از فردی خبر بزنید با او تماس بگیرید و اطمینان صد در صد بگیرید و بعد خبر منتشر کنید بهترین ها را برایتان آرزو می‌کنم.

شفر سپس از بازیکنان خواست که برای خبرنگاران دست بزنند. منتظری و رحمتی هم به نمایندگی از بازیکنان روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفتند.

* جابر انصاری

الان نمی‌توانم در موردش حرف بزنم باید با بازیکن و مدیر برنامه‌هایش صحبت کنیم و بعد در این مورد صحبت کنیم.

* الحاجی گرو

الان خیلی خوشحالم گرو آمد ولی دیر اضافه شده است و بهتر بود این بازیکنان زودتر به تیم اضافه می‌شدند. در حالت عادی بازیکنان باید ۴ هفته قبل از شروع فصل به تمرینات می‌ آمدند اما الان هم خوب است و کار خوبی از جانب باشگاه است. گرو فصل گذشته تمامی بازی‌هایش را در تیمش بازی کرده و زمانی که کارهای ثبت قراردادش تمام شود می‌تواند برای ما بازی کند.

* مارکوس نیومایر

مارکوس هم به تمرین بیشتری نیاز دارد تا به آمادگی کامل برسد و شاید به دو سه هفته زمان نیاز داشته باشد اما ما تنوعی در کار داریم و مشکلی پیش نمی آید.

* شایعه‌ها..

دوباره تاکید می‌کنم که شایعه‌ها را باور نکنید.

* علی قربانی

الان هم هنوز وضعیتش مشخص نشده وقتی به طور کامل مشخص شده باشد صحبت می‌کنم. در مورد شایعه‌ها حرف نمی‌زنم.

* ساموئل اتوئو

می شناختمش بازیکن خوبی بود ۱۹ ساله بود که مربی اش بودم و سپس به بارسلونا رفت بعد از سه سال از مایورکا به بارسلونا رفت. آن زمان من مربی کامرون بودم و از عملکردش خیلی خوشحالم شاید فوتبالش را به پایان رسانده باشد. نمی دانم. سوال خوبی بود.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار