محید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال مقابل تراکتورسازی از تمام نقاط زمین استفاده کرد و در اکثر موقعیت‌ها برتری عددی داشت و شایسته پیروزی بود.

 

گزارش استقلال نیوز ، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد استقلال مقابل تراکتورسازی و پیروزی برابر این تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی؟

استقلال بازی بسیار خوب و منطقی را به نمایش گذاشت. در خط دفاع با نظم بود و در خط میانی هم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت. در خط حمله مهاجمان استقلال از ضعف خط دفاعی حریف استفاده کردند و موقعیت‌های خوبی را خلق کردند. در کل از کناره‌ها خوب بودیم و بازی بی نقصی را شاهد بودیم. تراکتورسازی تیم خوبی از نظر مهره است، اما از لحاظ بازی نه. آنها بازیکنان خوب و شناخته شده‌ای دارند و مربی آنها هم در اروپا شناخته شده است. استقلال در این بازی از تمام نقاط زمین استفاده کرد و در اکثر موقعیت‌ها برتری عددی داشت. در دو بازی قبلی چنین هماهنگی‌ای را از تیم ندیده بودیم و مقابل تراکتورسازی منظم بازی کردند.

* گل به خودی تراکتوری‌ها چقدر در ادامه برتری استقلال تاثیر داشت؟

تاثیر داشت، اما استقلال قبل از گل اول هم بازی پرفشاری داشت و موقعیت خلق کرد. 

* عملکرد وریا غفوری؟

وریا در همه بازی ها خوب کار می‌کند و علاوه بر او در سمت راست محمدی مهر که تازه اضافه شده است نمایش خوبی داشت. علی کریمی هم نسبت به قبل بهتر شده بود.

* آینده مرتضی تبریزی را در استقلال چطور می‌بینید؟

او بازیکن خوبی است و شایستگی‌ها خود را در ذوب آهن نشان داده بود. در دیدار شب گذشته نیز تاثیرگذار بازی کرد و قطعا با هماهنگی بهتر، می‌تواند عملکردش را بهتر از این کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار