فرشاد محمدی مهر

دفاع استقلال گفت: بازی مقابل این همه تماشاگر حس و حال عجیبی به بازیکنان می‌دهد و خوشبختانه هم خوب کار را شروع کردیم و هم خوب تمام کردیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرشاد محمدی مهر مدافع استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی بر تراکتورسازی تبریز، شرایط خودش در تیم استقلال صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* استقلال  تیم بزرگی است

خوشبختانه همه چیز تا الان خوب بوده، استقلال تیم بزرگی است و از روزی که به اینجا آمدم همه چیز را کاملا درک کردم و نیازی هم به تعریف و تمجید من نیست. همین دیروز هواداران نشان دادند که استقلال چقدر بزرگ است و دیدید که چه جمعیتی به ورزشگاه آمده بودند.

* بازی در استقلال مسئولیت سنگینی دارد

بازیکنی که در استقلال بازی می‌کند واقعا مسئولیت سنگینی دارد. فضای این تیم بزرگ به شکلی است که باید چند برابر تلاش کرد. همیشه بهترین مدافعان راست در فوتبال ایران در راست استقلال بازی کردند و این موضوع کار را سخت می‌کند.

* سبک بازی نوازی در جناح راست خوب بود

بازی‌های محمد نوازی را همیشه دیده‌ام و از بچگی بازی‌های او را نگاه می‌کردم. انصافا سبک بازی نوازی در جناح راست خیلی خوب بود.

* تراکتور موقعیت چندانی نداشت

خدا را شکر که توانستیم یک برد مهم به دست بیاوریم. من برای اولین بار در ترکیب استقلال مقابل این همه تماشاگر به صورت ثابت بازی کردم. در بازی با پیکان در اواسط نیمه دوم به زمین آمده بودم و انصافا کار بسیار سختی داشتیم اما خوشبختانه با حضور این همه جمعیت روحیه ما چند برابر شد. بازی مقابل این همه تماشاگر حس و حال عجیبی به بازیکنان می‌دهد و خوشبختانه هم خوب کار را شروع کردیم و هم خوب تمام کردیم. به حریف هم موقعیت آنچنانی ندادیم.

* خریدهای جدید توقعات را بالاتر برده است

با بازیکنانی که به تیم آمده‌اند مردم انتظاراتشان بیشتر شده و توقع دارند تیم قهرمان شود. مطمئنا بهتر از این چیزی که روز گذشته دیدید، خواهیم شد. خوشبختانه بزرگترهای تیم به کوچکترها خیلی کمک می‌کنند و در تیم ما سلسله مراتب به خوبی رعایت می‌شود. ما هم سعی می‌کنیم تمام توان‌ما را به کار بگیریم.

* مردم جم به من خیلی لطف داشتند

مردم جم انصافا به من خیلی لطف داشتند. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید ما هم دست پر از زمین بیرون بیاییم

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
سجاد
0 #1 سجاد 1397-05-20 21:52
بازیکنی است که جای پیشرفت داره و میتونه زود به یک مهره مهم تبدیل بشه هنوز ناهماهنگی باید با رویا هماهنگ تر بشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار