محسن گروسی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی اول در تهران به ما کمک می کند و بایدمقابل السد نتیجه‌ای بگیریم که در دوحه نگرانی و استرس نداشته باشیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدارهای استقلال در لیگ و شرایط این تیم صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* آبی پوشان بازی به بازی بهتر می شوند

شانس آبی پوشان این گونه بود که لیگ را باید با تیم هایی آغاز می کردند که یا مدعی قهرمانی بودند یا مدعی کسب سهمیه. بازی اول با پیکان، بازی دوم با ذوب آهن و بازی سوم با تراکتورسازی. اما شاگردان شفر هرچه در لیگ پیش رفتند بهتر شدند و بازی به بازی توانستند شرایط شان را بهبود بخشند.

* استقلال خریدهای خوبی انجام داده است

این تیم بازیکنان خوبی به خدمت گرفت که در راس آنها می‌توان از تبریزی، الحاجی گرو و همام طارق نام برد. ضمن این که بازیکنان جوان استقلال هم آینده دارانی هستند که هر کدام شان می‌توانند در آینده‌ای نزدیک از ستاره های فوتبال ایران باشند.

* اصلی ترین حریف آبی پوشان در بازی پارس جنوبی آب و هوای گرم و شرجی است

بازی با پارس جنوبی سنگین برای شفر و بازیکنانش است. پارس جنوبی حالا دیگر آن تیم فصل گذشته کم تجربه نیست و یک فصل حضور در لیگ برتر را هم تجربه کرده است. بازی با پارس جنوبی یک بازی سنگی برای آبی پوشان است. به خصوص که این بازی در اوج فصل گرما و در شهر جم قرار است انجام شود. اصلی ترین حریف آبی پوشان در این میدان آب و هوای گرم و شرجی شهر جم است.

* استقلال نباید با ترس یه مصاف السد برود

این که این تیم در رقابتهای داخلی اش ۱۰ گل بزند دلیل نمی شود که در آسیا هم بخواهد به هر تیمی ۱۰ تا گل بزند. البته السد کلا تیم خطرناکی است اما استقلال هم تیم کوچکی در آسیا نیست. شفر و بازیکنانش نباید با ترس مقابل السد بازی کنند چون اگر از این تیم بترسند آنوقت اتفاق خوبی برای آنها نخواهد افتاد. 

* باید در تهران نتیجه‌ای بگیریم که در دوحه نگرانی زیادی نداشته باشیم

انجام بازی اول در تهران به ما کمک می کند و باید در تهران نتیجه‌ای بگیریم که در دوحه نگرانی زیادی نداشته باشیم و با استرس مقابل این تیم باتجربه بازی نکنیم.

اخبار باشگاه استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار