جابر انصاری

هافبک مهاجم تبریزی استقلال گفت: اگر در تمرینات شرکت نمی‌کردم در آن صورت باشگاه مدعی می‌شد بازیکن بدون اجازه در تمرینات ما حضور پیدا نکرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، جابر انصاری هافبک مهاجم استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص جدایی‌اش از استقلال توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* از استقلال جدا نشده‌ام

من از استقلال جدا نشده‌ام و با تیم قرارداد دارم. قبلا هم گفته بودم که چون با استقلال قرارداد دارم حتما در تمرینات شرکت می‌کنم.

* موظف به حضور در تمرینات هستم

طبق قراردادی که با باشگاه دارم موظف هستم در تمرینات تیم شرکت کنم. اگر در تمرینات شرکت نمی‌کردم در آن صورت باشگاه مدعی می‌شد بازیکن بدون اجازاه در تمرینات ما حضور پیدا نکرده است.

* تا نیم‌فصل تمرین می‌کنم و بعد از آن در نیم فصل تصمیم می‌گیرم

من با تیم تا نیم‌فصل تمرین می‌کنم و بعد از آن در نیم فصل تصمیم می‌گیرم.باشگاه هم طبق برنامه‌ای که برای همه بازیکنان در نظر گرفته برای من حق  و حقوق در نظر می‌گیرد.

* بعد از بازگشت تیم از جم دوباره در تمرینات شرکت خواهم کرد

امروز تمرین جنبه عرق‌گیری‌ داشت و به همین دلیل در تمرین حضور نداشتم. بعد از بازگشت تیم از جم دوباره در تمرینات شرکت خواهم کرد.

 اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1397-05-24 13:36
کی میشه تو و قربانی رو نبینیم، دو تا یاخته سرطانی استقلال در دو سال گذشته بودین و با بازی مزخرف و احمقانه چه امتیاز ها که از تیم نگرفتین چقدر تک به تک های صددرصدی رو خراب کردین و بعد تیم در اون بازیها مساوی و حتی باخت را تجربه کرد. مخصوصا اون قربانی حداقل 15 امتیاز از استقلالی پارسال گرفتین.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار