اصغر حاجیلو

سرپرست تیم استقلال گفت: دلیل نیامدن حسینی به تهران قهر نبوده بلکه او با هماهنگی قرار است روز شنبه در تمرینات حضور پیدا کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو سرپرست جدید تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شکست یک بر صفر استقلال برابر پارس جنوبیصحبت کرد. که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال و پارس جنوبی؟

بازی خوبی را شاهد بودیم. هر دو تیم برای پیروزی تلاش زیادی کردند اما این پارس جنوبی بود که توانست از موقعیت خود استفاده کرده و به گل دست پیدا کند. پارس جنوبی تیم جوانی است و بازیکنانی در آن حضور دارند که می توانند آینده فوتبال ایران را تضمین کنند، بنابراین به آنها تبریک می گویم و امیدوارم این تیم روند موفقیت خود را ادامه داد.

* شکست استقلال؟

متاسفانه در این بازی فوق العاده بدشانس بودیم و اعتقاد دارم اگر تا صبح هم بازی می کردیم، توپ های ما به گل تبدیل نمی شد. در نیمه اول خوب و هماهنگ نبودیم اما در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط شدیم، موقعیت های زیادی داشتیم که هرکدام از آنها با بدشانسی از دست رفت و ما در پایان نتیجه را به پارس جنوبی واگذار کردیم.

* نیامدن حسین حسینی همراه با تیم به تهران و صحبت هایی مبنی بر ناراحتی او از قرار نگرفتن در درون دروازه؟

حسینی دروازه بان بزرگی است و این را فصل گذشته اثبات کرده و مطمئنا برای رسیدن به جایگاهش همچنان تمرینات خوب خود را انجام خواهد داد اما دلیل نیامدن این بازیکن به تهران قهر نبوده و او با هماهنگی ما به تهران بازنگشته و قرار است روز شنبه در تمرین ما حضور پیدا کند.

* بازی روز چهارشنبه استقلال برابر فولاد خوزستان؟

مطمئنا کادر فنی نکات لازم را از بازی پارس جنوبی به بازیکنان یادآوری خواهد کرد و بازیکنان باید ضمن برطرف کردن نقاط ضعف خود با تمریناتی که انجام می دهند، خود را آماده دیدار روزچهارشنبه برابر فولاد خوزستان کنند. فولاد تیم خوبی است، از مربی و بازیکنان قابلی سود می برد و توانسته در دیدار برابر نساجی هم پیروز میدان باشد، بنابراین اعتقاد دارم بازی سختی پیش روی دو تیم است و هواداران می توانند با حضور در ورزشگاه شاهد یک بازی جذاب و تماشاگرپسند باشند.

* صحبت پایانی؟

از اینکه نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم بسیار ناراحت هستم و امیدوارم بتوانیم در بازی روز چهارشنبه با پیروزی برابر فولاد خوزستان، این شکست را جبران کرده و خود را آماده دیدار برابر السد قطر کنیم.

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار