3e4b97e6 9603 466f 9b20 68666743c99a

به گزارش استقلال نیوز انگار دشمنان استقلال به هر تارکی یک تیر میفرستند و برای موفقیت تیمشان تیم بزرگ استقلال را به حاشیه میکشند.

تیم استقلال با حضور در فینال جام حذفی به همراه صدرنشینی در لیگ برتر این فرصت را دارد تا با کسب هر دو جام یک فصل رؤیایی را رقم بزند، هواداران این تیم که در بازی‌های گذشته استقبال خوبی از مسابقات تیم محبوب شان نمی‌کردند در بازی آخر مقابل گسترش حضور پرشوری داشتند و به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به پایان لیگ، این حمایت‌ها تداوم داشته باشد. آبی‌ها فردا در آزادی مقابل راه آهن به میدان می‌روند. حنیف عمران زاده در گفت و گو با ایران درباره مسائل مختلف صحبت کرده است.
 تیم استقلال جمعه مقابل راه‌آهن قرار می‌گیرد، شما در دیدار رفت در شرایطی که همه انتظار پیروزی داشتند مقابل این تیم متوقف شدید، آیا نگران این نیستید که دوباره این اتفاق بیفتد؟
به نظر من شرایط بازی رفت با شرایط بازی برگشت اصلاً قابل مقایسه نیست، ما در آن بازی حریف را دست کم گرفتیم و بر اثر یکسری اتفاق‌ها غافلگیر شدیم اما در مسابقه فردا برای اینکه به صدرنشینی خود ادامه بدهیم و همچنان مدعی نخست قهرمانی باشیم باید حتماً برنده باشیم. از همه نظر شرایط خوبی داریم و سه امتیاز کامل این بازی را می‌خواهیم.
شما برخلاف سال گذشته که خوب گلزنی می‌کردید، امسال زیاد در این امر موفق نبودید؟
درست است، اما این برای یک مدافع ناکامی نیست چون وظیفه من گلزنی نیست، شاید گل‌های زیادی که قبلاً می‌زدم این توقع را ایجاد کرده که باز هم  گل بزنم. الحمدلله ما در تیم مان گلزن‌های خوبی داریم و هیچ‌گونه خلأ گلزنی نداریم. وظیفه من و سایر مدافعان هم کمک به بسته نگه داشتن دروازه  تیم است. با این حال گلزنی را دوست دارم و همیشه روی ضربات ایستگاهی و کرنرها حاضر می‌شوم.
شما یکی از کسانی بودید که از حمایت نکردن تماشاگران انتقاد می‌کردید، اما در مسابقه آخرتان با گسترش فولاد حمایت خیلی خوبی را شاهد بودیم. فکر می‌کنید اگر از ابتدای این فصل همین‌طور حمایت می‌شدید، شرایط بهتر نمی‌شد؟
قطعاً اگر از ابتدای فصل حمایت‌ها مانند بازی با گسترش بود شرایط مان بهتر می‌شد. خود من در اینستاگرام از تماشاگران انتقاد کردم. برای من جای سؤال بود وقتی ما در صدر جدول قرار داریم چرا تماشاگران حمایت نمی‌کنند. این تماشاگران هستند که به مسابقه هیجان و به ما روحیه می‌دهند. خوشبختانه در بازی با گسترش 75 هزار نفر به استادیوم آمدند. این چند بازی باقیمانده خیلی حساس است، امیدوارم این حمایت‌ها همین‌طور تا پایان فصل ادامه داشته باشد و ما هم قول می‌دهیم تمام تلاش مان را بکنیم و با کسب جام قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم.
استقلال در حال حاضر فینالیست جام حذفی است و در لیگ هم مدعی و صدرنشین، فکر می‌کنید به کدام جام نزدیکتر هستید؟
تمام هدف و تلاش ما قهرمانی در هر دو جام است و به علت شرایطی هم که داریم این هدف دور از دسترس نیست و به آن فکر می‌کنیم، با این حال نمی‌توان با قاطعیت صحبت کرد که هر دو جام را بگیریم اما امیدوارم که در پایان بتوانیم یک فصل رؤیایی را برای هواداران رقم بزنیم. چیزی کم نداریم و امیدواریم.
خیلی‌ها معتقدند حنیف اضافه وزن دارد، نظر خودت چیست؟
به هیچ عنوان چنین چیزی را قبول ندارم و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها زده می‌شود. اوایل فصل به دلیل اینکه تازه تمرینات بدنسازی مان تمام شده و به قول معروف بدن‌هایمان ول نکرده بود، کمی کند بودیم بخصوص در بازی رفت مقابل راه آهن، اما در حال حاضر در آمادگی کامل قرار دارم و خیلی خوب و سخت تمرین می‌کنم تا از شرایط آمادگی دور نشوم.
خیلی‌ها معتقدند بازی‌های سخت استقلال هنوز شروع نشده، آیا چنین نظری را قبول داری؟
 من فکر می‌کنم اصلاً بازی سخت و آسان در لیگ وجود ندارد. تیم ما این فصل مقابل دو تیم ته جدولی استقلال اهواز و راه آهن متوقف شد. این مسأله نشان می‌دهد هیچ مسابقه‌ای آسان نیست و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. الان شرایط جدول بسیار حساس است و تیم‌های بالای جدولی برای قهرمانی و سهمیه آسیا و تیم‌های پایین جدولی برای سقوط نکردن می‌جنگند و همه بازی‌ها سخت است.
با اینکه استقلال در صدر جدول قرار دارد اما این انتقاد به تیم شما می‌شود که زیبا و تماشاگرپسند بازی نمی‌کنید؟
 این هم از آن حرف‌های خنده دار است، مگر می‌شود تیمی بد بازی کند هم فینالیست جام حذفی و هم هفته‌های متمادی صدرنشین لیگ برتر باشد. شاید در بعضی بازی‌ها آن طور که انتظار می‌رود بازی نکرده باشیم اما این یک امر طبیعی است و برای بهترین تیم‌های دنیا هم اتفاق می‌افتد.
نظرت درباره حضور فرهاد مجیدی در استادیوم چیست، رابطه ات با او چطور است؟
خوشبختانه پاقدم فرهاد خوب بود و توانستیم در مقابل تیم خوب گسترش پیروز شویم. ما چند سال کنار هم بازی کردیم و رابطه دوستانه خوبی داریم. شما از تشویق تماشاگران در استادیوم می‌توانید پی ببرید که چقدر مجیدی محبوب است. از اینکه فرهاد مجیدی با حضور خودش در استادیوم در این شرایط حساس از تیم حمایت کرد ممنونم و امیدوارم جشن قهرمانی را با حضور خیل عظیم تماشاگران و با حضور مجیدی برگزار کنیم.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار