پرویز مظمومی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ملی امید به میانمار نباخت بلکه فوتبال ایران بازنده این رقابت‌ شد و این یک استراتژی غلط از سوی مسئولان تیم امید بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص نتایج تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی جاکارتا و استراتژی این تیم و دیدار آسیایی استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استراتژی تیم امید اشتباه بود

به اعتقاد من تصمیم و استراتژی تیم امید در مسابقات آسیایی کاملاً اشتباه و غلط بود. تیمی که برای قهرمانی پا به مسابقات می‌گذارد باید طوری برنامه‌ریزی کند که به هر تیمی که برخورد کرد برنده شود.

* چه کسی پیشنهاد باخت به میانمار را داد؟

خواهش من از مسئولان این است که این موضوع را بررسی کنند که پیشنهاد شکست مقابل میانمار را چه کسی داده است. تیم ملی امید به میانمار نباخت بلکه فوتبال ایران بازنده این رقابت‌ شد. عربستان هم فکر ما را خوانده بود و از ترفند ما استفاده کرد و دیدید که در نهایت باز ما اول شدیم و چرا باید به میانمار می‌باختیم. حداقل این بازی را می‌بردیم که در کارنامه فوتبال ایران شکست مقابل این شکست ثبت نشود ضمن اینکه همان باخت باعث شد ملی‌پوشان به باختن عادت کنند.

* خیالتان راحت،شرایط در مقدماتی المپیک هم همین است

در دیدار با کره جنوبی آن طور که انتظار داشتیم ملی‌پوشان خوب کار نکردند و ما دیدیم در این رقابت‌ها حتی تیمی مثل بنگلادش خوب کار کرد ولی برنامه‌ریزی ما درست نبود. از حالا هم می‌گویند ما برای المپیک برنامه‌ریزی کرده بودیم ولی من الان به شما می‌گویم که خیالتان راحت در مسابقات مقدماتی المپیک هم همین شرایط است و ما هم همین هستیم. با این صحبت‌ها می‌خواهیم روی این شکست سرپوش بگذاریم و مطمئن باشید تیم‌هایی که برای مسابقات مقدماتی المپیک پا به مسابقات خواهند گذاشت با قدرت بیشتر شرکت خواهند کرد.

* حرف مسئولان قبل از بازی‌ها قهرمانی بود نه تجربه اندوزی

در بازی با عربستان بازی مساوی شد ولی در دقایق آخر با معجزه به حریف نباختیم. هر چقدر هم بگویند که ما برای تجربه‌اندوزی پا به مسابقات گذاشتیم ولی حرف مسئولان قبل از بازی‌ها از قهرمانی بود و شما از هر شخصی سؤال کنید می‌گوید فوتبال ایران که تیم اول آسیا محسوب می‌شود نیازی به تجربه‌‌اندوزی ندارد و باید از تجربیات دیگر تیم‌ها و مسابقات استفاده شود. ما گول اشتباهات خودمان را خوردیم و نباید به میانمار آنگونه بازی را واگذار می‌کردیم.

* استقلال باید مواظب باشد در آزادی گل نخورد

بازی راحتی در پیش نداریم و البته این پوئن در اختیار ما است که از پشتوانه هوادار استفاده می‌کنیم. عرب‌ها از تماشاگران ایرانی می‌ترسند ولی بازیکنان استقلال باید صبر و حوصله داشته باشند و مواظب باشند که گل نخورند. اگر استقلال می‌خواهد به مرحله بعد صعود کند ابتدا باید برای برد بدون گل وارد مسابقه شود چون بازی قطر بازی سختی است.  در این بین بازیکنان خارجی استقلال هنوز هماهنگ نیستند و فرصتی هم برای هماهنگی آنها با السد باقی نمانده است. من امیدوارم کادر فنی طوری این بازیکنان را آماده کند که حداقل در این دو مسابقه خروجی مناسبی داشته باشند.

* قرار بود افتخاری طلبم را بدهد ولی رفت

سالی که علیرضا منصوریان جانشین من شد من با استقلال قرارداد دو ساله داشتم و مسئولان باشگاه هم بدون آنکه قرارداد من را فسخ کنند با منصوریان قرارداد امضا کردند. طبیعتاً با این روند استقلالی‌ها باید برای سال دوم قرارداد ۸۰۰ میلیونی من را پرداخت می‌کردند ولی من برای آن سال پولی از استقلال طلب نکردم و آن را بخشیدم. اما مطالباتی از سال ۸۹ و ۹۰ دارم که حدود ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود و امیدوارم این رقم پرداخت شود. البته زمانی که افتخاری در استقلال حضور داشت با من صحبت کرد که مطالباتم پرداخت شود و قرار بود ماهانه این رقم را به صورت مرتب بپردازند ولی افتخاری رفت و فتحی جای او را گرفت.

* فتحی گفت کسانی که از استقلال شکایت نکردند حقشان خورده شده است

روز گذشته به صورت تلفنی با فتحی صحبت کردم و او هم مدعی شد که کسانی که از استقلال شکایت نکردند حق‌شان خورده شده است. فتحی هم قول داد که این هفته نشستی با هم برگزار کنیم و مطالباتم پرداخت شود چون استقلال تا روز ۹ شهریور بیشتر فرصت پرداخت بدهی‌های کسانی که از این باشگاه طلب دارند را ندارد.

به گزارش استقلال نیوز، مظلومی در پایان با اشاره به مرگ سهراب سرابی ملقب به سهراب بوقی گفت:

او واقعا مرد زحمتکشی بود و سالها برای تیم استقلال و طرفدارانش بی ریا کار کرد.وقتی خبر مرگ او را شنیدم اصلا باور نکردم، هنوز هم فکر می‌کنم او در ورزشگاه‌ها حضور دارد. امیدوارم خدا سهراب را رحمت کند، واقعا از او خاطرات زیادی دارم.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار