پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال گفت: استقلال در خط دفاعی به انسجام کافی رسیده ولی در خط حمله نیاز به هماهنگی دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص تساوی استقلال مقابل فولاد و وضعیت فنی این تیم صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی استقلال مقابل فولاد

بازی کاملا دست استقلال بود، اما آنچنان موقعیت‌سازی نکرد. استقلال باید از مالکیت توپ در زمین خود و حضور هوادارانش استفاده می‌کرد.دفاع استقلال خوب کار می‌کند، اما در بخش حمله ناهماهنگی وجود دارد. از هفته‌های اول گفتم استقلال را بعد وقفه‌ای که در لیگ می‌افتد، ببینید، اما بازی‌های آسیایی زودتر شروع شد و خیلی هم مهم است. استقلال به انسجام تیمی رسیده اما در بخش حمله باید بیشتر کار کند تا بتوانند از مالکیت و انسجام تیمی نهایت استفاده را بکنند.

* عملکرد سید مهدی رحمتی

او به غیر از بازی با ذوب‌آهن که تنها در یک صحنه خروج اشتباه داشت، عملکرد مناسبی داشته است.

* شرایط استقلال با هدایت شفر

من بیشتر به مدیریت جدید باشگاه امیدوارم. آنها از زمانی که آمده‌اند، خوب مدیریت کرده و بازیکنان خوبی هم جذب کرده‌اند. احساس می‌کنم، باشگاه سازمان یافته‌تر شده است. استقلال به معنای واقعی یک تیم بود، اما با حضور مدیران جدید باشگاه هم شده و باشگاه توانسته به وظایفش عمل کند. امیدوارم حمایت‌ها تا آخر ادامه داشته باشد تا تیم نتیجه بگیرد.

* مراسم تجلیل توسط باشگاه 

خیلی دوست داشتم اسطوره‌هایی، چون حسن روشن، مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری حضور داشتند و از آنها هدیه می‌گرفتم، اما نبودند و جای تأسف دارد. کشاورز از پیشکسوتان استقلال از طرف کمیته پیشکسوتان از من تجلیل کردند. هدیه‌ای که دادند آنقدر ناچیز بود که خیلی دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم اما همین که باشگاه به فکر من بود، جای تقدیر و تشکر دارد.

* تشکر از پیشکسوتان استقلال

از پیشکسوتان باشگاه تشکر می‌کنم برای من ارزش قائل شدند. برای من که ۸ سال برای استقلال زحمت کشیدم، یک سال و نیم محرومیت کشیدم و کتفم هم پاره شد. می‌خواستم اینها را از بلندگو بگویم اما بازی شروع شده بود. من از سال ۷۹ تا ۸۳ پولی نگرفتم و کسی هم از آن خبر ندارد چون هیج شکایتی از استقلال نکردم و تعصبم را نشان دادم.

* هدایت تیم دسته سومی

تیمی در لیگ دسته سوم به اسم دُر ۹۸ گرفتم که یکی از دوستانم که در کار لوازم التحریر است، هزینه‌هایش را پرداخت کرده و تیم را به من سپرده است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پرویز برومند: استقلال با مدیریت فتحی روز به روز بهتر می شود؛ بزرگترین سرمایه استقلال هوادارانش است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار