پیروز قربانی

مدافع پیشین استقلال گفت: روزبه مدت زیادی از میدان دور بوده و تازه سلامتی‌اش را به دست آورده حضورش در این میدان می‌تواند با ریسک بالایی همراه باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار استقلال مقابل السد صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* این دیدار برای هر دو تیم سخت است

قطع به یقین این دیدار برای هر دو تیم سخت است. السد سرمایه گذاری زیادی برای آسیا کرده و این بازی گلوگاه موفقیت آنها در این مسابقات است. از همین رو السدی ها همه داشته‌های خود را در این بازی مورد استفاده قرار می‌دهند.

* جوانی بازیکنان هم نقطه ضعف و هم نقطه قوت تیم است

جوانی بازیکنان هم می‌تواند نقطه ضعف این تیم باشد و هم نقطه قوت آن. من امیدوارم در این دیدار آسیایی جوانان استقلال خوش بدرخشند تا این تیم به سلامت از این ایستگاه سخت عبور کند.

* حضور چشمی در  این میدان ریسک بالایی به همراه دارد

شنیده‌ام روزبه به شرایط بازی رسیده است. بهترین فردی که می‌تواند در خصوص او تصمیم بگیرد خود شفر است چون شرایط جسمی و روحی او را می‌داند. اما از آنجایی که روزبه مدت زیادی از میدان دور بوده و تازه سلامتی‌اش را به دست آورده حضورش در این میدان می‌تواند با ریسک بالایی همراه باشد.

* فشار هواداران در دقایق ابتدایی کارساز است!

انجام این بازی در تهران برگ برنده شفر است. او می‌تواند روی هواداران و فشاری که آنها بر السد وارد می‌کنند حساب کند. اما شفر و همه بازیکنان استقلال باید بدانند که از این فشار در دقایق ابتدایی بازی که هنوز السدی ها به جو ورزشگاه عادت نکرده‌اند می‌توانند استفاده کنند. هرچه از دقایق ابتدایی بازی بگذرد السد که بازیکنان باتجربه‌ای هم دارد می‌توانند خودشان را با فضای ورزشگاه تطبیق داده و در آن صورت فشار تماشاگر برعکس کار می‌کند و بر خود بازیکنان ما فشار می‌آورد.

* گل نخوردن باید سرلوحه اهداف شفر باشد!

گل نخوردن در این دیدار باید در سرلوحه اهداف شفر و تیمش باشد و این هوشیاری و تمرکز بالای خط دفاعی و دروازه‌بان استقلال را می‌طلبد و گل خوردن در این بازی می تواند تاوان سنگینی برای تیم داشته باشد.

 

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

پیروز قربانی: فکر نمی‌کردم روزهای خوبی در انتظار استقلال باشد؛ تیم شفر پتانسیل شکست السد را دارد

پیروز قربانی: سطح استقلال از تیم های بزن زیرش بالاتر است؛ برگ برنده استقلال وینفرد شفر است

پیروز قربانی: همه باید به بازیکنان جدید برای هماهنگی با شرایط کمک کنند؛ استقلال مدعی اصلی قهرمانی است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار