حواشی دیدار استقلال و السد

هواداران استقلال از صبح امروز (دوشنبه) در مجموعه ورزشی آزادی حضور یافته‌اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های استقلال تهران و السد قطر امشب از ساعت 20:30 در دیدار رفت مرحله 1/4 لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

در ادامه حواشی این دیدار را می خوانید:

* با وجود اینکه 10 ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و السد قطر باقی مانده است، هواداران استقلال از صبح امروز در مجموعه ورزشی آزادی تجمع کرده‌اند.

* با توجه به حضور تماشاگران، مسئولان ورزشگاه آزادی درهای پارکینگ را به روی تماشاگران باز کردند تا بتوانند خودروهای خود را پارک کنند. ظاهراً این هواداران از شهرستان‌ها، خودشان را به ورزشگاه رسانده‌اند تا بتوانند نظاره‌گر بازی باشند.

حواشی دیدار استقلال و السد

* حضور تماشاگران در این ساعت، نشان می‌دهد که تا زمانی که سامانه درستی برای بلیت فروشی نباشد، هواداران مشتاق این‌گونه مجبور هستند از چند ساعت مانده به آغاز بازی خودشان را به ورزشگاه برسانند.

* هواداران از صبح امروز مقابل ورزشگاه آزادی تجمع کرده بودند و مسئولان مجبور شدند درهای پارکینگ و ورودی ورزشگاه را باز کنند.

* بلیت فروشی با استقبال تماشاگران زودتر آغاز و درهای ورزشگاه از ساعت 10 به روی علاقه‌مندان باز شد.

* در حال حاضر حدود 5 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی مستقر هستند.

حواشی دیدار استقلال و السد

حواشی دیدار استقلال و السد

حواشی دیدار استقلال و السد

* با توجه به طرح‌های مختلف کمیته مشوقین استقلال، هواداران در حال گرفتن عکس سلفی با پرچم‌های بزرگ نصب شده در ورزشگاه هستند.

* علی لطیفی پیشکسوت استقلال در اردوی آبی‌پوشان حضور یافت و دقایقی با وینفرد شفر صحبت کرد.

* تماشاگرانی که از شهرستان‌ها به تهران سفر کرده‌اند بابت گرانی بلیت گلایه‌هایی داشتند و معتقد بودند مخارج آنها برای سفر از شهرستان به تهران بسیار زیاد شده است.

* در مسیر شرق به غرب ورزشگاه آزادی یک خودروی پژو پارس دچار سانحه شده و به همین علت مأموران راهنمایی و رانندگی در حال پیگیری چگونگی این اتفاق و حمل خودروی موردنظر به پارکینگ هستند.

* با وجود اتفاقی که برای یک خودرو در مسیر منتهی به ورزشگاه رخ داده اما ترافیک روانی در اطراف استادیوم برقرار است.

* هوادارانی از شهرستان‌های مختلف خودشان را به ورزشگاه رسانده و ساعت‌های زیادی است که داخل مجموعه آزادی حضور دارند. تعدادی از آنها در داخل ورزشگاه نشسته و برخی نیز بیرون آن و چمن‌ها مشغول استراحت کردن هستند. در حال حاضر نزدیک به 15 هزار نفر داخل ورزشگاه حضور دارند.

* صف‌های طولانی برای تهیه بلیت دیده می‌شود و هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* پارکینگ‌های مجموعه آزادی در حال تکمیل شدن است. جرثقیل هم در کنار اتوبان منتهی به ورزشگاه دیده می‌شود تا در صورتی که کسی خودرویش را در کنار خیابان پارک کند، توسط پلیس به پارکینگ منتقل شود.

* هوادارانی مقابل هتل محل اقامت استقلال تجمع کرده تا با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند.

* تماشاگران نسبت به نحوه بلیت فروشی انتقادهای زیادی را مطرح می‌کنند، بسیاری از آنها اعتقاد دارند که نه تنها بلیت‌ها گران است، بلکه با خرید بلیت هم برای اینکه نگران از دست دادن صندلی خود نباشند، باید زودتر وارد ورزشگاه شده و ساعت‌ها زیر آفتاب منتظر بازی باشند.

* 3 خانم هوادار استقلال در ورزشگاه حضور داشتند که اجازه ورود به آنها داده نشد. یکی از هواداران خانم استقلال پرچم آبی را در دست داشت.

* بیرون از ورزشگاه ازدحام شدیدی وجود دارد به طوری که هواداران زیادی در حال رفتن به ورزشگاه بوده و صف‌های طولانی برای خرید بلیت دیده می‌شود.

* بلیت طبقه اول به پایان رسیده است.

* اما نبود بلیت طبق پایین با توجه به اینکه هواداران استقلال بلیت را تهیه کرده‌اند باعث شد تا از این اتفاق ناراحت شوند. خیلی از هواداران استقلال بلیت طبقه پایین را دارند ولی مجبور هستند به طبقه دوم ورزشگاه منتقل شوند تا این دیدار را مشاهده کنند.

* در حال حاضر رفته به رفته به تعداد هواداران استقلال افزوده می‌شود.

* از نکات جالب توجه می‌توان به حضور هواداران معلول اشاره کرد که با ویلچر خود را به ورزشگاه رسانده‌اند.

* طبقه دوم ورزشگاه هم در حال پر شدن است.

حواشی دیدار استقلال و السد

* اعضای تیم السد قطر دو ساعت مانده به آغاز بازی با استقلال وارد زمین شدند تا با حال و هوای ورزشگاه آشنا شوند.

* در حالی که موزیک از بلندگو پخش می‌شد، این موزیک قطع و هواداران استقلال یک صدا اقدام به تشویق ایسلندی کردند. در این لحظه همه اعضای تیم السد تحت تأثیر تشویق استقلالی‌ها قرار گرفتند.

حواشی دیدار استقلال و السد

* ژاوی بازیکن مطرح السد به همراه بازیکنان دیگر اقدام به فیلمبرداری از هواداران کردند.

* هواداران استقلال همچنین پرچم‌های آبی را به اهتراز در آورده و علیه پرسپولیس شعار سر دادند که ژاوی بار دیگر تلفن همراهش را جیب خود در آورد تا اقدام به گرفتن فیلم کند.

حواشی دیدار استقلال و السد

* در حال حاضر حدود 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و هر لحظه به تعداد آنها افزوده می‌شود.

* اعضای تیم السد دقایق زیادی وسط زمین ماندند و نظاره‌گر تماشاگران شدند که یکی از اعضای این تیم با عصا در وسط زمین دیده می‌شد.

* هواداران استقلال در چند نوبت به اجرای طرح موزاییکی پرداختند.

* در اقدامی جالب، یکی از بازیکنان السد به سمت تماشاگران استقلال رفت و به آنها تعظیم کرد.

* با توجه به دقایق طولانی حضور بازیکنان السد در زمین، هواداران سرود قهرمانی آسیا را سر دادند.

* خودرویی که حامل عروس و داماد بود در حال عبور از جلوی ورزشگاه آزادی بود که هواداران استقلال با احاطه کردن آن برای این زوج جوان سوت و کف زدند! با توجه به اینکه خودرویی اجازه تردد در آن منطقه را نداشت، اما نیروی انتظامی به خودروی عروس و داماد اجازه عبور داد.

* تماشاگران استقلال با بازرسی و تدابیر امنیت شدید وارد ورزشگاه می‌شوند. همچنین از بلندگوهای ورزشگاه نحوه ورود تماشاگران به جایگاه‌های‌شان توضیح داده می‌شود.

* در حال حاضر حدود 65 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود که گنجایش ورزشگاه تا آغاز بازی تکمیل شود.

* بانوی گوینده رادیو که برای بازی استقلال - فولاد خوزستان در ورزشگاه حضور داشت، این بار هم به اجرا پرداخت.

* از بلندگوهای ورزشگاه موسیقی شاد برای تماشاگران پخش شد.

* امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در ورزشگاه حضور یافت.

*  دو دختر پسرنما هم بیرون از ورزشگاه توسط مأموران دستگیر شدند.

* بازیکنان استقلال در میان تشویق هواداران وارد زمین شدند.

* امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال با یکی از مأموران ارشد انتظامی حاضر در ورزشگاه بحث کرد که چرا به تماشاگران استقلال با وجود داشتن بلیت اجازه حضور در ورزشگاه یا نشستن روی سکوهایی که بلیت‌شان را خریده‌اند، داده نمی‌شود. مأمور یادشده هم به سرپرست استقلال گفت که شما بلیت اضافه فروخته‌اید. در ادامه سرپرست باشگاه استقلال گفت که ما چطور باید جوابگوی هواداران‌مان باشیم؟!

* روزبه چشمی که بعد از مدت‌ها در ترکیب استقلال قرار گرفته است از سوی هواداران به شدت تشویق شد.

* هواداران تیم استقلال به تشویق ژاوی بازیکن پیشین بارسلونا و فعلی السد قطر پرداختند. این بازیکن هم به سمت تماشاگران رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* در حالی که علی کریمی در ترکیب استقلال بود به هنگام گرم کردن مصدوم شد و جای خود را به مارکوس نیومایر داد. همچنین گوینده ورزشگاه هم نیومایر را جزو بازیکن اصلی اعلام کرد.

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به استقبال کم نظیر هواداران استقلال و حضور آن ها از ساعت ها مانده به آغاز بازی، بهتر است سایر علاقه مندانی که قصد حضور در ورزشگاه را دارند، هر چه زودتر برای حرکت به سمت استادیوم آزادی اقدام کنند.

دیدار استقلال - السد در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. دیدار برگشت، 26 شهریور در قطر برگزار می‌شود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار