مهدی رحمتی و خسرو حیدری

کاپیتان های استقلال در پیامی خطاب به هواداران، قبل از دیدار با السد از آن ها خواستند تا از انجام حرکات نامتعارف پرهیز کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری کاپیتان های تیم استقلال با انتشار پیامی خطاب به هواداران درباره دیدار با السد و لزوم پرهیز از اقداماتی که منجر به جریمه از سوی AFC خواهد شد، صحبت هایی کردند که در ادامه می خوانید:

* سید مهدی رحمتی 

استقلال به دیدار حساسی در لیگ قهرمانان رسیده و همانگونه که همه شما هواداران فهیم استقلال می دانید در این دیدار حساس، بیشتر از همیشه به حضورتان نیاز داریم.کادرفنی و بازیکنان استقلال در هفته گذشته تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن در بهترین شرایط انجام دادند اما دیدار در ورزشگاه آزادی برابر حریفان بین المللی با توجه به نقش آفرینی شما هواداران متفاوت از دیگر دیدارها است و تمامی بازیکنان، کادرفنی و مجموعه باشگاه استقلال امیدوارند تا شما هواداران با تکرار حضور موثر و پر رنگ و به عنوان یار دوازدهم، استقلال را برای صعود به نیمه نهایی و در مسیر کسب ستاره سوم همراهی کنید.هواداران استقلال در سال های اخیر و به ویژه در فصل جاری لیگ قهرمانان با رفتارهای فوق العاده خود فرهنگ والا و مثال زدنی استقلال را نشان داده اند و امیدوارم امشب نیز با پرهیز از هر گونه اقدامی به جز حمایت از تیم محبوب استقلال، مانند استفاده از لیزر، مواد محترقه و یا هر وسیله ممنوعه دیگری به تیم خود کمک کنند تا با آرامش خاطر و روحیه دو چندان برای شکست حریف پا به مسابقه با السد بگذاریم.

* خسرو حیدری

استقلال به یکی از حساس ترین دیدارهای خود در سال های اخیر رسید. دیداری که اهمیت فوق العاده ای برای همه اعضای خانواده استقلال دارد و تمامی بازیکنان نیز به خوبی این حساسیت و موقعیت مهم را درک کرده اند. برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا فاصله زیادی پیش روی استقلال نیست و همگی به خوبی می دانیم که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.
هواداران استقلال از اولین دیدار در لیگ قهرمانان که مسیر را با یکدیگر آغاز کردیم با استقبال مثال زدنی خود از دیدارها و حمایت از تیم مورد علاقه خود، یار دوازدهم ما در این موفقیت بودند اما هنوز به انتهای راه نرسیدیم و همچنان به حضور شما نیاز داریم. به همین دلیل ضمن قدردانی از هواداران عزیز که همواره فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند، تقاضا دارم در ورزشگاه آزادی فقط به حمایت از تیم محبوب خود پرداخته و با عدم همراه داشتن لیزر و مواد محترقه بهانه ای به ناظران AFC برای جریمه استقلال ندهند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+3 #1 کامران 1397-06-05 22:26
خفه شین بی غیرتا
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار