جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فتحی را از سال‌های خیلی دور می‌شناسم و او یک استقلالی دو آتشه است.

 

 به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال  در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در مورد وضعیت تیم استقلال تهران بعد از شکست مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت تیم استقلال تهران بعد از شکست مقابل السد قطر؟

متاسفانه مقابل السد قطر نتواستیم پیروز میدان باشیم. تیم ما در نیمه‌ اول عملکرد خوبی داشت ولی در نیمه‌ دوم اشتباهات فردی و تمرکز نداشتن بازیکنان موجب شد تا بازی را واگذار کنیم. اما شفر وقت خوبی دارد تا از تعطیلات لیگ استفاده کند و تیم را آن‌طور که می‌خواهد آماده کند. استقلال دیر بسته شده و نیاز به هماهنگی دارد. تعطیلات لیگ این فرصت را می‌دهد تا استقلال به‌ آن چه مد نظر شفر است برسد. استقلال در بازی برگشت تیم دست و پا بسته‌ای نیست. بازیکنان استقلال مانند یک تیم مدعی در آن بازی پای به میدان خواهند گذاشت.

* اظهارات تلویزیونی هادی طباطبایی علیه امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال؟

من صحبت‌های طباطبایی را خواندم. من برای همه پیشکسوتان، احترام زیادی قائلم. با این‌حال من فکر می‌کنم در حق آقای فتحی بی‌انصافی شده است. همه می‌دانیم مجید حسینی داشت با پنجاه هزار دلار از استقلال جدا می‌شد اما فتحی توانست با دریافت ۶۰۰ هزار دلار از جدایی حسینی برای باشگاه درآمدزایی کند. یا مامه تیام که طبق قرارداد ۲۰۰ هزار دلار برای جدایی او در نظر گرفته شده بود، ۳۵۰ هزار دلار از جدایی او دریافت کرد. هم‌چنین قرار است از ترانسفر بعدی این دو بازیکن به استقلال پولی پرداخت شود. هادی طباطبایی مثل پسر من است. مطمئنا او خودش می‌داند صفر شدن بدهی‌های باشگاه چقدر سخت است و الان فتحی و همکارانش بدهی‌های باشگاه را به صفر رسانده‌اند. آیا این کار کوچکی است؟ من فتحی را از سال‌های خیلی دور می‌شناسم. او یک استقلالی دو آتشه است. از طرفی چطور می‌توان عملکرد یک مدیر را در ۴۰ رو این‌طور قضاوت کرد؟ در ضمن جایی شنیدم که او گفته من جای مرحوم حجازی و پورحیدری را پر می‌کنم. باید در این‌باره بگویم که هیچ‌کسی جای این دو نفر را نه می‌تواند بگیرد و نه می‌تواند جای خالی آن‌ها را پر کند.

* بازی برگشت با السد؟

هیچ چیزی برای استقلال تمام نشده است. شاگردان شفر می‌توانند شکست بازی رفت را جبران کنند. فقط آدم دلش از این می‌سوزد که چرا وقتی بازی مهمی مثل السد قطر داریم، کسی مثل طباطبایی با تمام احترامی که برایش قائلم، می‌گوید دیگر شانسی برای استقلال در این رقابت‌های آسیایی باقی نمانده است. این مساله موجب تضعیف روحیه بازیکنان می‌شود.

 

اخبار رسمی استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1397-06-10 02:50
نه که قبل حرف های طباطبائی و در بازی قبل روحیه و دوندگی زیادی داشتن!!!؟ من بشخصه از شخصیت جناب طباطبایی خیلی خوشم میاد و بنظر شخصی بنده ایشون هم از هر لحاظ در سطح اون دو اسطوره عزیز میتونن باشن چون مثل امثال شما و .... بخاطر پست و پول در مقابل یه وزیر ظالم و پسره بیشرفش دولا راست نشدن و تعظیم نکردن! بعدشم شما زمانی که افتخاری و توفیقی داشتن تیم رو نابود میکردن تو اون چند ماه در هیأت مدیره چه .... میکردین شنیدم هر روز باهاشون چلو کباب برگ و ... میخوردین!!! تازه اون تمرینات سنگین و طاقت فرسای شفر رو هم تو این 4 روزه بعده بازی دیدیم!!! در آلمان تفریح میکنه و همه تیم استراحت تشویقی خوردن! برو ببین برانکو چکار میکنه و ما چی!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار