بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیام و جپاروف از تیم های خوبی پیشنهاد نداشتند و می توانستند در استقلال بازی کنند اما از تیم ما رانده شدند! 

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، درباره دلایل شکست استقلال مقابل السد و شرایط این روزهای آبی پوشان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست استقلال برابر السد

ما در گروه مرگ برابر تیم‌هایی مثل الهلال و العین مقاومت کردیم و نتایج خوبی گرفتیم، آن هم در شرایطی که با تیم‌های پرقدرت همگروه بودیم. بعد از جام جهانی به‌یک‌باره تیم خالی شد و بازیکنانی از تیم ما جدا شدند که هر کدام تعیین‌کننده بودند. استقلال بعد از جام جهانی بیشترین ضربه را خورد و اگر ترکیبی که در بازی با ذوب‌آهن به میدان رفت حفظ می‌شد، ما حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم.

* امید بازگشت به روزهای خوب 

ما در بازی با السد روز خوبی نداشتیم و باید از هواداران عذرخواهی کنم. البته چیزی برای استقلال تمام نشده است و ما در بازی برگشت دنبال جبران هستیم. به‌هرحال همه می‌دانند که تیم ما با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شده است. بازیکنانی مثل ابراهیمی، تیام، جپاروف، نورافکن و مجید حسینی جدا شدند و داریوش شجاعیان هم مصدوم است. ما نتوانستیم هواداران را در بازی با السد خوشحال کنیم، اما آنها باید صبور باشند. شفر یک مربی کاربلد است و قطعاً استقلال به روزهای خوبش بازخواهد گشت.

* جدایی سایناک از استقلال

خیلی‌ها به موضوع جدایی ساناک و عدم نتایج استقلال پس از رفتن او اشاره می‌کنند، اما در استقلال برنامه تمرینی را شفر تعیین می‌کند و ما آن را اجرا می‌کنیم. ما باید در مورد جدایی بازیکنان تأثیرگذار حرف بزنیم که تیم در چنین شرایطی قرار گرفت. من بعد از بازی با ذوب‌آهن به خودم گفتم که این بهترین فرصت برای کسب ستاره سوم است، اما تیم به‌یک‌باره خالی از بازیکن شد.

* ضعف مدیریت در تمدید قرارداد جپاروف و تیام

آنها پیشنهادهای قابل توجهی نداشتند. شما دیدید که جپاروف به قزاقستان رفت و تیام هم به عجمان پیوست. این دو بازیکن از استقلال رانده شدند و اتفاقاتی رخ داد که راحت آنها را از دست دادیم.

* صحبت پایانی

بابت شکست برابر السد از هواداران عذرخواهی می‌کنم، ولی قول می‌دهم این تیم به روزهای خوب خودش برگردد. امیدوارم که هواداران هم از تیم ما حمایت کنند.

اخبار استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

بیژن طاهری: شفر بی جهت بازیکن جذب نمی کند؛ تیم های عربی از استقلال می ترسند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار