ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعداد زیاد ملی پوشان در تیم ملی هم می‌تواند به سود استقلال باشد و هم به ضرر این تیم، شفر باید تجربیات خود را در این شرایط به کار گیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، با اعلام اسامی تیم ملی کشورمان برای حضور در اولین اردوی آماده سازی به منظور شرکت در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ در کشور امارات، تیم فوتبال استقلال تهران با داشتن شش بازیکن در این اردو دارای بیشترین نفر در لیست کارلوس کی‌روش است.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص تعداد زیاد ملی پوشان تیم مصاحبه کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* هم می‌تواند به سود استقلال باشد و هم به ضرر این تیم

این موضوع هم می‌تواند به سود استقلال باشد و هم به ضرر این تیم. دعوت از بازیکنان برای حضور در لیست تیم ملی می‌تواند برای مدعوین ایجاد انگیزه کند. از بازیکنی مثل آرمین سهرابیان که برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود تا دیگرانی که بارها این موضوع را تجربه کرده‌اند. 

* عدم دعوت به تیم ملی باعث کم شدن روحیه بازیکنان میشود

اما این موضوع می‌تواند باعث شود برخی از بازیکنان که انتظار دعوت به تیم ملی را داشتند و اینگونه نشد قدری سرخورده شوند و این موضوع روی روحیه آنها تاثیر داشته باشد. فکر می‌کنم این اتفاق شاید برای بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی افتاده باشد چرا که احتمالا انتظار آنها این بود که در لیست اولیه تیم ملی حضور داشته باشند.

* ملی پوشان تمرینات استقلال را از رونق انداختند

البته زیاد بودن تعداد ملی پوشان این مشکل را هم ایجاد می‌کند که تمرینات استقلال در این مقطع حساس که برای دیداری سخت و سرنوشت ساز با السد آماده می‌شود از رونق بیفتد و بحث هماهنگی که الان تبدیل به اصلی ترین مشکل آبی پوشان شده در این تعطیلات حل نشود.

* شفر باید از همه تجربه‌اش در این مقطع حساس استفاده کند

شفر باید از همه تجربه‌اش در این مقطع حساس استفاده کند و تمرینات را طوری مدیریت کند که تیمش در اوج دوران آمادگی و هماهنگی به مصاف السد برود.

اخبار باشگاه استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار