مجید نامجومطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شرایط بسیار حساس است و باید پیشکسوتان و استقلالی های دلسوز دست مدیریت جدید را بگیرند تا چرخ باشگاه ریشه دار و مردمی استقلال را راحت تر بحرکت در آید.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص شرایط این روزهای استقلالصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* باور دارم که فتحی یکی از مدیران دلسوز و زحمتکش است

مدیریت تازه استقلال با وجود آنکه زمان کافی در اختیار نداشت ، ولی با جدیت و تلاش وافر توانست در مدتی کوتاه بسیاری از مشکلات را مرتفع کند که جای تقدیر دارد و امیدوارم استقلالی های واقعی و دلسوز از برنامه های امیرحسین فتحی حمایت کنند. بنده آقای فتحی را کاملا می شناسم و باور دارم که ایشان یکی از مدیران دلسوز و زحمتکش است که آموزه های مدیریتی را بلد است و کاش وی زودتر از اینها سکان هدایت باشگاه را دردست می گرفت . باور دارم اگروی سه ماه زودتر می امد ، برخی از بازیکنان کلیدی که استقلال را ترک کردند ، در این تیم می ماندند و شفر دستش بازتر بود.

* فتحی و همکارانش بار سنگینی به دوش کشیده اند

در سال های گذشته بدهی ها انباشته شد و فتحی و همکارانش به ناچار این بارسنگین را بردوش کشیدند و بنده شاهد بودم که برای رفع موانع چقدر مرارت کشیدند و رایزنی کردند. از یک سو باید نفراتی را برای جایگزین کردن تیام ، جباروف ، امید ابراهیمی و مجید حسینی جذب می کردند و از سویی دیگر باید به اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر صاف کردن بدهی ها به تکاپو می افتادند. شاید اینکار به زبان آسان باشد ولی در عمل واقعا کار شاقی است ، آن هم در فاصله ناچیز.

* مدیریت در فوتبال حرف نخست را می زند

اکنون شرایط بسیار حساس است و باید پیشکسوتان و استقلالی های دلسوز دست مدیریت جدید را بگیرند تا ایشان بتواند با اراده و انرژی مضاعف ، چرخ باشگاه ریشه دار و مردمی استقلال را راحت تر بحرکت در آورد.بنده با ضرس قاطع اعلام می کنم که نه با مدیران قبلی عناد داشتم و نه با مدیریت جدید حشر و نشر دارم ، ولی باید با واقعیت ها زندگی کرد و انصاف رامدنظر داشت  اگر با نفرات جداشده ، قرار داد حرفه ای می بستند قطعا آنها اکنون دراستقلال ماندنی شده بودند. ضمن اینکه آنقدر این دست و آن دست کردند که بدهی ها روز به روز بیشتر شد و همه این مشکلات به مدیریت آقای فتحی رسید.

* بعضا افرادی بکار گماشته می شوند که الفبای مدیریت را بلد نیستند

متاسفانه بعضا مدیرانی در باشگاهها بکار گماشته می شوند که الفبای مدیریت فوتبال را بلد نیستند و چوبش را میلیونها هوادار می خورند که در استقلال این مسئله بخوبی دیده شد .بهرحال مدیر جدید استقلال مردی توانمند و دلسوز است و ما باید ایشان و هرفردی که با خلوص نیت کار می کند ، حمایت کنیم و نباید با یک شکست تصور کنیم حباب آرزوهایمان ترکیده و دنیا به آخر رسیده است .

* در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد

بازی برگشت در قطر آسان نیست و السد تیمی است که در منطقه غرب یک مدعی توانمند بشمار می رود ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و امیدوارم که شفر و بازیکنان در دوحه معادلات را برهم بزنند .

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار