اصغر حاجیلو

سرپرست تیم استقلال گفت: پرسپولیسی ها بدانند جام قهرمانی سوپر جام بدون برگزاری بازی آن هیچ ارزشی ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره اعلام رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده سوپرجام و تأیید بازنده شدن استقلال، مشکلات این تیم قبل از رویارویی با السد در دیدار برگشت و آخرین شرایط استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط حال حاضر تیم فوتبال استقلال

هرچند که موفقیت تیم ملی فوتبال هدف همه ما است و هر مربی دوست دارد تعداد بازیکنان ملی‌پوش بیشتری داشته باشد و شفر هم از این قائده مستثنی نیست اما درحال حاضر وقفه‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر ایجاد شده به نفع ما نبوده و به ضرر ما بوده است چون 6 بازیکن اصلی ما در تمرینات تیم ملی ایران و طارق هم در تمرینات تیم ملی عراق حضور دارد. در واقع تمرینات تیم در غیاب 60 درصد از ترکیب اصلی تیم برگزار می‌شود.

* تعامل با تیم ملی

اگر بازیکنان ملی‌پوش ما 48 ساعت قبل از بازی تدارکاتی تیم ملی در اختیار این تیم قرار بگیرد و پس از آن بازیکنان حداقل به باشگاه‌های خود برگشته و 48 ساعت هم قبل از بازی تیمشان فرصت استراحت داشته باشند مشکلی وجود ندارد.

* رای کمیته استیناف در مورد سوپرجام

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌توانستند با باشگاه استقلال تعامل داشته باشند تا این بازی در یک وقت مناسب برگزار شده و اهالی فوتبال از آن لذت ببرند اما این کار را انجام ندادند. البته مسئولان باشگاه ما پیگیر حق و حقوق استقلال در این مورد هستند. جام قهرمانی سوپر جام بدون برگزاری بازی آن هیچ ارزشی ندارد و اگر این شرایط مربوط به استقلال هم بود بازهم همین حرف را می‌زدم. در واقع این شرایط مانند آن است که بدون اینکه فردی در کلاس‌های درس دانشگاهی حضور پیدا کند به او مدرک بدهند..

* بازی برگشت استقلال مقابل السد

ما باید نسبت به بازی برگشت و نتیجه آن واقع گرا باشیم. این بازی با دیدار رفت در تهران فرق دارد چون بازیکنان به نقاط ضعف خود در بازی رفت کاملا واقف شده و انگیزه زیادی دارند تا شکست بازی رفت را جبران کنند. مطمئن باشید بازیکنان استقلال در بازی برگشت با همه وجود و شرافتمندانه بازی خواهند کرد.

 

اخبار استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

اصغر حاجیلو: کی روش باید در سیاست هایش تجدید نظر کند؛ دستیاران شفر در تمرین امروز هاج و واج بودند!

اصغر حاجیلو: شاید فردا روزبه بازی کند؛ شنیده ام صفا هادی به استقلال می آید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار