مرتضی تبریزی

مهاجم استقلال گفت: از هواداران، بزرگترها، پیشکسوتان و دلسوزان استقلال درخواست می کنم که به تیم خود انرژی مثبت بدهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مرتضی تبریزی مهاجم استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره آخرین شرایط استقلال در تمرینات و در آستانه دیدار با السد توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* نتیجه خوبی در دوحه رقم می زنیم

می دانیم که نتیجه قابل قبولی کسب نکردیم و باور کنید که خود ما ناراحت بودیم. من نیز با توجه به اینکه اولین بازی آسیایی خود را انجام می دادم، انگیزه زیادی داشتم اما این اتفاق رخ نداد. به هر حال این دیدار برای ما تمام شده و کادرفنی نیز با ما صحبت کردند که این نتیجه را فراموش کنیم و به بازی برگشت فکر کنیم تا یک نتیجه مطلوب در دوحه رقم بخورد.

* شفر در رختکن به ما گفت اگر کسی به صعود باور ندارد، نام خود را اعلام کند تا با تیم به قطر نیاید

دیدار با نفت مسجد سلیمان لغو شد و ما تمرینات خوب و یک دیدار دوستانه مناسب داشتیم. کادرفنی و آقای شفر با ما صحبت کردند و از خاطره دیدار کارلسروهه با والنسیا گفتند که شکست را با پیروزی هفت گله جبران کردند و راهی مرحله بعدی شدند. ایشان همچنین در رختکن به ما گفتند که اگر کسی به صعود باور ندارد، نام خود را اعلام کند تا با تیم به قطر نیاید و این اتفاقات به ما روحیه مضاعفی داد. آقای فتحی و مدیران باشگاه نیز روز سه شنبه در محل تمرین حاضر شدند و صحبت های مهم و امید بخشی را انجام دادند و همگی می دانیم که برای موفقیت تیم زحمات زیادی کشیده اند. می دانیم که کار سختی داریم اما در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد. کار سختی داریم و باید با همه وجود در دوحه بجنگیم. حریف ما بازیکنان بزرگی مانند ژاوی و گابی در اختیار دارد اما ما این را باور داریم که می توانیم و غیر ممکن برای استقلال تعریف نشده است.

* سال های زیادی برای رسیدن به پیراهن استقلال صبر کردم

شایعاتی که در مورد پست بازی کردنم بود برای من اثر گذاری مهم است. من بازیکن تهاجمی هستم و در دو پست مهاجم نوک و وینگر تجربه بازی دارم و بازیکن کم تجربه ای محسوب نمی شوم. برای من جلب رضایت کادرفنی در اولویت است و هر پستی که مربی صلاح بداند، به میدان می روم و با تمام انگیزه پا به میدان خواهم گذاشت. سال های زیادی برای رسیدن به پیراهن استقلال صبر کردم و حالا با تمام توان و انگیزه برای درخشش در تیم محبوب خودم خواهیم جنگید و به این موضوعات توجهی ندارم.

* سال های زیادی برای رسیدن به پیراهن استقلال صبر کردم

تیم ما از نظر روحی و روانی شرایط بهتری دارد. بازیکنان بعد از شکست برابر السد با استراحت کوتاهی که داشتند ریکاوری کردند. در این مدت به بازی رفت فکر کردیم و فیلم های زیادی از بازی دیدیم تا درک کنیم چرا این نتیجه رقم خورده است. طبق برنامه ریزی کادرفنی چند روزی زودتر به قطر می رویم تا تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشیم و با شرایط آشنا باشیم.

* صحبت های پایانی..

امیدوارم دعای خیر هواداران بدرقه راه ما باشد. انرژی مثبت آنها به ما کمک می کند و ما نباید اشتباهات بازی رفت را تکرار کنیم. فراموش نکنید که ما در این بازی شانس داریم و وقتی آنها توانستند ما را در خانه شکست دهند، چرا ما نتوانیم؟ همه تیم چه آنهایی که داخل زمین هستند و چه افرادی که بیرون زمین هستند با تمام قلب خود می خواهند که برنده این مرحله باشیم و درخواست من از هواداران، بزرگترها، پیشکسوتان و دلسوزان استقلال این است که به تیم خود انرژی مثبت بدهند

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار