ec14b18d 730d 46d3 8371 2458a108583e

مربی استقلال در مورد اختلاف فروزان و رحمتی گفت:این دو بازیکن هیچ مشکلی با هم ندارند

 

به گزارش استقلال نیوز مجید صالح درباره پیروزی تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: این بازی نشان دهنده روزهای خوب ما بود  این جوان ها جایگزین های خوبی برای ما هستند تیم ما تاکتیک محور است و با آنکه دو مهره کلیدی ما نبودند نشان دادیم هر بازیکن که در ترکیب قراربگیرد خودش را در تاکتیک تیم قرار می دهد. مورد خوب دیگر این بود که ما یک بازیکن خارجی خوب داشتیم که البته به زمان و فضا نیاز دارد. 

وی در پاسخ به این صحبت راه آهنی که تیم استقلال با خوش شانسی پیروز شد گفت: ما به اندازه آنها شانس داشتیم حتی اگر بازی 3بر2 می شد مهم زیبایی آن بود البته ما باید روی سازمان دفاعی مان متمرکز شویم. 

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امروز در یک صحنه کار سرپرستی را هم انجام داد گفت: یک لحظه تردید داشتیم که فخرالدینی می تواند ادامه دهد یا نه از داخل زمین گفتند میلاد نمی تواند و ما منتظر بودیم تا بسته به شرایط او کارت بازی و تعویض مان را تغییر دهیم. 

صالح درباره حرکت ابتدای بازی فروزان که برای استقلالی ها گل برده بود گفت: اینها استقلالی هستند و نشان می دهند اخلاقیات از همه چیز مهم تر است. محسن بازیکن مثمرثمری برای استقلال بوده هر بازیکنی گرایشی دارد اما دیدیم که او در پایان بازی هم با رحمتی روبوسی کرد. 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار