وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار با السد گفت: زمانی که همه با هم بجنگیم و همه با هم تلاش کنیم می‌توانیم نتایج خوب بگیریم اما زمانی که فقط با هم هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال  پس از تساوی 2-2 السد و استقلال در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پس از دیدار برگشت استقلال و السد قطر حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* با صد درصد وجودمان براى استقلال و هواداران جنگیدیم

ما به خاطر امروز از لیگ قهرمان حذف نشدیم بلکه به خاطر مسابقه‌ای که در تهران داشتیم و اتفاقاتی که در آن بازی افتاد این مرحله را از دست دادیم. از نتیجه بازی راضی نیستم اما از کار تیمی و روحیه تیمی‌مان بسیار راضی هستم. اخراج بازیکن ما کار را سخت کرد. ما امروز با صد درصد وجودمان براى استقلال و هواداران جنگیدیم.

* ژاوی باعث شد داور  به چشمی کارت قرمز بدهد

بازی را 11 نفره آغاز کردیم و بعد 10 نفره شدیم و سپس با 9 نفر کار را ادامه دادیم. من حدود 15 سال است که طرفدار ژاوی هستم اما از اینکه بعد از خطای یکی از بازیکنان ما او به سمت داور دوید، شوکه شدم. او چندین بار تکرار کرد کارت قرمز کارت قرمز. شاید در آن صحنه نمی‌خواست کارت قرمز بدهد و بدون اینکه کارتی نشان دهد از آن صحنه بگذرد و فقط یک خطا اعلام کند.

* کسی نمی‌تواند علیه تیم ما صحبت منفی‌ مطرح کند

این بازی برای ما یک شروع دوباره بود. زمانی که همه با هم بجنگیم و همه با هم تلاش کنیم می‌توانیم نتایج خوب بگیریم اما زمانی که فقط با هم هستیم. سال بعد کارمان را برای کسب ستاره سوم شروع می‌کنیم. تیم ما در حالی که 10 نفره بود شانس‌های بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما اخراج بازیکن ما کار را بسیار سخت کرد. به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم با صددرصد وجودشان برای باشگاه استقلال و هوادارانش جنگیدند. کسی نمی‌تواند علیه تیم ما صحبت منفی‌ مطرح کند.

* 10 نفره هم می‌توانستیم گل سوم را بزنیم

ژاوی یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و همه این را می‌دانند. من خودم گفتم که از طرفداران او هستم اما متوجه نمی‌شوم که بازیکنی که در این سطح از فوتبال بازی می‌کند اینگونه به سمت داور می‌دود و پشت سر هم می‌گوید اخراج اخراج. در آن صحنه بازیکن السد نمی‌توانست به ما گلی بزند و لزومی به دادن آن کارت نبود اما حالا می‌خواهم درباره کار خودمان صحبت کنم. ما می‌توانستیم گل بزنیم و حتی گل سوم را هم به ثمر برسانیم و بازی به وقت اضافه کشیده شود. بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها خیلی خوب کار کردند. السد با داشتن بازیکنانی مثل ژاوی و گابی از تیم‌های برتر آسیاست. 10 نفره هم می‌توانستیم گل سوم را بزنیم و این دستاورد بزرگ این بازی است. به بازیکنانم گفت که اگر همیشه همین ذهنیت را در بازی داشته باشید و با این روحیه بردن وارد زمین شوید می‌توانیم همه بازی‌هایمان را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم و پیروز میدان شویم.

* 2 بازیکن اصلی را قبل از بازی از دست دادیم

امروز حدود دو ساعت قبل از شروع بازی نویمایر به خاطر ضربه‌ای که به انگشت پایش آسیب زده بود نتوانست برای ما بازی کند. وریا غفوری از تیم ملی برگشت و مریض بود. او سه چهار روز تمرین نکرد.  او تنها دیروز و پریروز با ما تمرین کرد و به همین دلیل در 20 دقیقه پایانی وارد زمین شد. ما این دو بازیکن را که شاید می‌توانستند برای ما فیکس بازی کنند در این بازی از ابتدا در اختیار نداشتیم.

* همه ما از روزبه چشمی حمایت می‌کنیم

جایی هم شنیده‌ام که گفته‌اند روزبه چشمی مصدوم است ولی این خبر درست نبود. او در تهران بسیار سرحال بود و اینجا هم خوب کار کرد و تنها مشکل بحث اخطار و اخراجش بود. در جام جهانی 2002 اولیور کان تنها یک اشتباه کرد و رونالدو گل زد. این مسائل در فوتبال طبیعی است و همه ما از روزبه چشمی حمایت می‌کنیم. ما می‌دانیم او چه بازیکن خوبی است و مطمئنا او می‌تواند خیلی زود بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. در پایان به السد تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های بعدی‌اش هم موفق باشد.


 اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-06-27 02:02
امروز یه مصاحبه از میرشاد ماجدی خوندم گفته مدیر قبلی استقلال تو داربی ها روی باخت استقلال شرط بندی می کرده، یه سوال دارم تو که شرف داری تو که پاکی و هوادار واقعی چرا اون روز هیچی نگفتی!؟ چرا با سکوتت خیانت کردی؟؟؟ چرا نگفتی ملت این افتخاری و توفیقی بیشرف پست فطرت مزدور وزیرن اومدن تیم رو نابود کنن!؟؟؟ چرا الان اینها ازشون شکایت نمیشه؟؟ چرا الان پست بالاتر گرفتن تو فدراسیون و وزارت!!!!!؟ تف به شرف وزیر و پسرش تف به شرف اونی که در جریان این خیانت بود و سکوت کرد یا حتی چاپلوسی
نقل قول کردن
کامران
+3 #2 کامران 1397-06-27 02:08
استقلال یه نقطه ضعف بسیار مهم داره تو این چند سال کسی توجه نمیکنه بهش، فقط و فقط ضعف شدید بدنسازی و بازیکنان گشاد،، تنها عامل موفقیت لنگ بدنسازی اروپایی این تیمه براحتی میتونن 120 دقیقه پرس سنگین در یک سوم حریف کنن ولی تیم ما نفس 5 دقیقه رو هم نداره، بدنساز بایرن مونیخ دقیقا الان کجاس !!!!! میکروفون بهشون متصل کنی حین بازی سر و صدای خروجی بدنشون رو با هر بار استارت می شنوی!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار