مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: چشمی با خطایی که مرتکب شد، شیرازه استقلال را بهم ریخت.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی دو بر دو استقلال مقابل السد قطر و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* یک بازیکن با اشتباهش زحمت همه را از بین برد

خیلی حیف شد. استقلال خوب بازی می‌کرد، اما یک بازیکن با اشتباهش زحمت همه را از بین برد. در شروع نیمه دوم، خیلی زود به گل رسیدیم و با توجه به انگیزه‌ای که بین بازیکنان بود، می‌شد به گل سوم هم برسیم، اما روزبه چشمی با اشتباه بچه‌گانه زهر استقلال را گرفت.

* چشمی شیرازه استقلال را بهم ریخت

چشمی در کارت زرد اول به دلیل اعتراض مقصر بود و در صحنه دوم، به خاطر تعلل خطا کرد و کارت زرد گرفت. چشمی با خطایی که مرتکب شد، شیرازه استقلال را بهم ریخت. او باعث شد استقلال 10 نفره، بازی را به السد بدهد، در صورتی که استقلال روند خوبی را داشت و با نظم و انضباط بازی کرد.

* اشتباه بچگانه چشمی توجیه ندارد

درباره این بازی صحبت می‌کنیم و در مورد شرایط کلی استقلال حرف نمی‌زنیم، اما وضعیت فعلی تیم به مدیران نالایق قبلی باشگاه برمی‌گردد که این شرایط را بوجود آوردند. نباید از این موضوع گذشت هر چقدر وینفرید شفر در بازی رفت در ترکیب و تعویض‌هایش اشتباه داشت، اما این بازی روی چیدمان و دادن انگیزه خوب کار کرد. با این شرایط هرچقدر توجیه بیاوریم که استقلال خوب بازی کرد، اشتباه بچگانه چشمی توجیه ندارد. وقتی بازیکن ملی‌پوش این اشتباه را می‌کند، برخی معادلات بهم می‌خورد!

* بازیکنان استقلال هر چه در توان داشتند، گذاشتند

اگر چه استقلال صعود نکرد، اما چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌شود. بازیکنان استقلال هر چه در توان داشتند، گذاشتند. السد هم تیم قدرتمندی بود و نباید این موضوع را فراموش کرد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار