وینفرد شفر

سرمربی استقلال در حاشیه تمرین استقلال گفت: ما برای دربی به ترکیب اصلی خود رسیده ایم فقط در دو پست باید منتظر امروز و فردا باشیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد. متن این مصاحبه را می خوانید:

* دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس

خیلی خوشحالم که می‌توانیم دربی را برگزار کنیم. در تمرینات روی این بازی کار می‌کنیم و آماده می‌شویم تا بازی خوبی داشته باشیم، شاید هم بتوانیم ببریم. مشخص است که بازی راحتی نداریم، ولی هدف‌مان این است که بازی را ببریم.همیشه سعی می‌کنم که به اندازه کافی تیمم را آماده کنم. ما امروز و فردا هم تمرین می‌کنیم تا ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

* شایعه اولتیماتوم باشگاه

من مربی‌ای هستم که هیچ وقت نمی‌ترسم. همینطور که هیچ نگرانی بابت بازی با السد نداشتم، هیچ نگرانی هم بابت دربی ندارم. 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه ما را حمایت می‌کنند و باید بجنگیم و عملکرد خوبی داشته باشیم و همه با 100 درصد توان تلاش کنیم.

* عملکرد وریا غفوری در دفاع راست

وریا در بازی با ذوب‌آهن به عنوان وینگر گل زد و به تیم ملی هم دعوت شد. در اردوی آخری هم که در تیم ملی حضور داشت زمانی که برگشت مریض بود و نتوانست چند روز تمرین کند و الان شرایط خوبی دارد و آماده است.

* آمادگی فرشید باقری

فرشید هم مریض شده و باید ببینیم تا فردا شرایطش به چه صورت می‌شود.

* کُری خوانی پرسپولیسی ها برای دربی

فکر می‌کنید یک مربی چه باید بگوید؟ نمی‌تواند به بازیکنش بگوید ما نمی‌بریم. ما هم مثل آنها همان صحبت را می‌کنیم، ما هم می‌خواهیم ببریم و امیدوارم در پایان تیم برنده ما باشیم. دو بازی آخر هر دو یک بر صفر شد و هر دو بازی بسیار خوبی بود.

*  فراز و نشیب‌های استقلال در این فصل

بازیکنان جدیدی داریم و آنها باید در تیم خودشان را در جایگاه جدید پیدا کنند. مثال می‌زنم منچسترسیتی دو سال با مربی جدید سوم و چهارم شد و بورسیا دورتموند همینطور. ما هم احتیاج به زمان داریم، 6-7 بازیکن جدید داریم و نمی‌توانیم در 3-4 هفته نتیجه خوب بگیریم و باید کار کنیم. من 2 سال قرارداد دارم و در این 2 سال می‌خواهم بازیکنان جوان را آرام آرام به تیم اضافه کنم. طبیعی است که ما می‌خواهیم در دربی برنده باشیم و همه تلاش ما در این بازی همین است. ما نمی‌توانیم با 6 بازیکن جوان بازی کنیم و یک ترکیب باتجربه و جوان می‌خواهیم. همه می‌خواهند که تیم جدیدی بسازم برای آینده و باید ببینم شرایط به چه صورت است.

*  جدایی بازیکنان کلیدی استقلال

این اولین بار نیست که من با بازیکنان جدید تیم جدیدی می‌سازم. ما 2 راه داریم، می‌توانیم تمام بازیکنان جوان را در همه بازی‌ها به داخل زمین بفرستیم و بعد از 5-6 بازی در مسیر افت قرار بگیرند. آنها باید قدم به قدم در مسابقات قرار بگیرند. من می‌دانم که چه کار باید انجام دهم. در کارلسروهه با اولیور کان و چند بازیکن دیگر همین کار را انجام دادم و همه بعد از 2 سال بازیکنان خوبی شدند.

*  عملکرد تیام در عجمان

تیام در عجمان بازی می‌کند و یک گل زده است و خیلی خوب بازی نمی‌کند، شاید این اطلاعات جدیدی باشد که شما نشنیده باشید. زمانی که ما استعدادهایی مثل رضا آذری، صیادمنش و سجاد آقایی داریم باید قدم به قدم وارد تیم شوند. یک ساعت و نیم ساعت بازی کنند و شاید هم بعدا تمام زمان بازی کنند. من باید تیم را آماده کنم، می‌دانم چه کار باید انجام دهم و بهترین کار برای استقلال و هواداران را می‌خواهم انجام دهم. بعدا می‌گوییم همان تیمی است که صحبت آن را می‌کردیم. صیادمنش و آقایی به خاطر آن اتفاقی که افتاد 3 هفته بیرون بودند. در آن 3 هفته بازیکنان جوانمان را نداشتیم و می‌خواهیم برای تیم اصلی‌مان آماده‌شان کنیم. در آینده خودتان می‌گویید که شفر چه تیمی ساخته است.

*  انتظار هواداران از استقلال در دربی

این حرف که هواداران فقط برد می خواهند درست نیست. هواداران استقلال این را می‌دانند که باید صبر کنند. ما تیم جدیدی را می‌سازیم و بازیکنان خوبی هم داریم و این بازیکنان باید بیایند در قالب کار تیمی و ما روی این موضوع کار می‌کنیم.

*  واکنش به عدم فرصت هواداران به منصوریان

من چه چیزی می‌توانم در این باره به شما بگویم؟ این صحبت هم درست نیست. باور کنید که ما بهترین هواداران‌ آسیا را داریم. شاید ما حدود 20 میلیون هوادار در ایران داشته باشیم و شاید 5 نفر تماس بگیرند و بگویند که ما صبر نمی‌کنیم. هواداران استقلال می‌دانند که تلاش می‌کنیم و با صددرصد توانمان در زمین ظاهر می‌شویم.

*  پیش‌بینی‌ برای دربی 87

امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و صددرصد تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بازی را ببریم.

*  تغییرات زیاد در ترکیب استقلال

تقریبا ترکیب را می‌دانم ولی روی یکی دو پست باید امروز و فردا را تمرین کنیم تا ببینیم چه می‌شود. در بازی قبلی هم مرتضی تبریزی به عنوان مهاجم وسط بازی کرد

*  واکنش به توهین روزنامه زرد خبر ورزشی

شما اصلا می‌دانید آلزایمر چیست؟ احترام بگذارید و دیگر تمامش کنید.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

وینفرید شفر: هیچ اختلافی بین رحمتی و حسینی وجود ندارد؛ با اعتماد به نفس به دربی می‌رویم!

وینفرید شفر: همه تیم‌ها مقابل استقلال بهترین بازی خود را انجام می‌دهند؛ خوشحالم داور بازی فردا ایرانی ست!

دیدگاه‌ها  
تاجی
-1 #1 تاجی 1397-07-04 01:35
درود بر شفر کبیر، و اون خبرنگار بیشعور لنگی که این سوال رو از شفر پرسید آبرو ایران رو برد اینا خبرنگار نیستند واقعا متاسفم.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار