محمد مومنی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مهاجمان برای گلزنی بایستی به هماهنگی کامل برسند و همدیگر را در زمین بهتر پیدا کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال  درگفت وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص بازی استقلال و نساجی همچنین دربی استقلال و پرسپولیسصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی نساجی و استقلال

فشار روحی و روانی از بازی السد در بین بازیکنان استقلال مشهود بود. تیم به ریکاوری صددرصدی برای بازی با نساجی نرسیده بود و بازیکنان انگیزه کمی در این بازی داشتند.

* عملکرد طارق همام 

طارق همام بازیکنی بود که خیلی خوب دوید و جنگید. او نشان داد که انگیزه‌ای مضاعف برای اینکه در استقلال تعیین تکلیف کند، دارد. استقلال از نبود یک پاسور رنج می‌برد و هنوز نتوانسته جای خالی جباروف را پر کند. این تیم مهاجم و مدافع خوب دارد، ولی بازیکنی که بتواند پاس‌های عرضی بدهد و تیم را رو به جلو هدایت کند، ندارد.

* ناهماهنگی بازیکنان جدید در ترکیب اصلی

در بازی مقابل فولاد به نظر من وریا مثل بازی‌های گذشته یک مهره تعیین کننده است که می‌تواند روی سرنوشت این بازی تاثیرگذار باشد. بازگشت فرشید باقری هم به تیم خیلی کمک می‌کند. شنیده‌ام الحاجی گرو هم به شرایط بازی رسیده و امیدوارم که این بازیکن هم بتواند مشکل گلزنی تیم را حل کند تا این تیم به بهترین فرم خود برسد.

* ناتوانی مهاجمان در گلزنی

اگر چه تیم نکونام مقابل استقلال دفاع مستحکمی داشت، ولی استقلال با استفاده از روزنه‌هایی که توسط روح‌الله باقری و تبریزی به وجود آمد می‌توانست به گل برسد که با ناتوانی خود بازیکنان این موقعیت‌ها از دست رفت. ان‌شاءالله استقلال در بازی‌های آینده و دربی به تفاهم فکری برسد.

* کسب یک امتیاز مقابل نساجی

در این بازی موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای به وجود آمد، اما هنوز تفاهم فکری بین گرو، باقری و تبریزی ایجاد نشده و تیم هنوز به وحدت تاکتیکی صددرصد نرسیده است. به نظرم با توجه به ترکش‌هایی که بابت حذف از آسیا به این تیم برخورد کرده بود، قبل از دربی گرفتن یک امتیاز در بازی خارج از خانه هم رضایت‌بخش بود.

* دربی 87 

تیمی که شفر سال قبل ساخته بود با تیم امسال متفاوت است. مقصر اصلی نتیجه نگرفتن استقلال در لیگ، مدیران سابق به ویژه توفیقی است، او واقعاً استقلال را به قهقرا فرستاد.امیداورم استقلال در بازی روز پنجشنبه با یک همدلی و هماهنگی خوب دل هواداران را شاد کنند.

 

 

اخبار استقلال


 

اخبار مرتبط:

محمد مومنی: بازگشت باقری خیلی به تیم کمک می کند؛ امیدوارم شفر نگذارد اعتماد هواداران از بین برود!

 

دیدگاه‌ها  
کامران
+2 #1 کامران 1397-07-04 22:11
من زیاد امید به تفکرات و استراتژی شفر ندارم متاسفانه بخاطر پول بیشتر اجازه اومدن دستیار باهوش که جایگزین ساناک بشه رو نمیده و کسی هم بهش فشار نمیاره و جایگاه دستیار اول رو نمیفهن!!یا نمی خوان بفهمن، با سن و سال ایشان قابل درکه که دنبال پول هرچه بیشتر باشه اما باید عاقل باشه و درک کنه 100 هزار دلار درآمد بیشتر در یک سال باعث نابودی و بازنشسته شدن خودش و مهمتر از اون نابودی هرچه بیشتر استقلاله، درباره توفیقی کثیف خائن باید بگم که باشگاه و پیشکسوتان باید برای محاکمه ایشان شکایت کنن و تشکیل پرونده بدن که مطمعنم پسر وزیر اجازه نمیده چون پیگیری این پرونده به فساد و رسوایی خودش و پدرش منجر میشه و چون مدیران کنونی هم نوکر و مزدور خودشن محاله این اتفاق بیفته.
نقل قول کردن
فرانچسکو توتی
+1 #2 فرانچسکو توتی 1397-07-05 12:43
امیدوارم با یک بازی شجاعانه و مقتدر و حساب شده برنده امروز باشیم.
توفیقی هم تا آخر عمر کثیفش فحش یه ملت رو واسه خودش آورده .
لعنت به شرف نداشتش .
نقل قول کردن
کامران
0 #3 کامران 1397-07-05 14:15
ادمین عزیز اگه من به وزیر یا پسرش توهین میکنم یا فحش میدم حق ندارید سانسور کنید چون حتما ترسی از عواقب این کار نداشتم که نوشتم و لیاقتشون بالاتر از تر این صفات نبوده و پی عواقب این حرفها رو مالیدم تنها دلخوشی ما جوانان در حال حاضر فوتباله و وقتی کسی با رذالت تمام این رو هم داره میگیره و تیمم رو علنا نابود کرده حق دارم بدتر هم بکنم ولی چون سطح شخصیت و سواد هواداران استقلال بسیار بیش از حریف ناجوانمردشه فحش رکیک نمیدیم وگرنه لیاقت وزیر و پسرش بالاتر ازین فحش هاست
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار