خسرو حیدری

مدافع راست تیم فوتبال استقلال گفت: من معاون باشگاه استقلال نیستم که امید ابراهیمی را در تیم نگه دارم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، خسرو حیدری دفاع راست استقلال پس از دربی 87 در جمع خبرنگاران، در خصوص تساوی دربی و مسائل دیگر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی در دربی 87

خود من هم بالا نشسته بودم و بازی را بهتر می‌دیدم، بازی خیلی جالبی نبود. یکی از همان صفر- صفرهای معروف بود که دو تیم خیلی اشتیاق به برد نداشتند. ما می‌خواستیم ببریم، مخصوصا که بعد از بازی با السد که می‌توانستیم ببریم ولی متاسفانه حذف شدیم و در گلزنی هم مشکل داریم.

* مشگل گلزنی استقلال 

قطعا مشکلات گلزنی ما حل می‌شود. این موضوع برای همه تیم‌ها پیش می‌آید که موفق به گلزنی نشوند.

* کیفیت بد دربی

می‌خواستیم بازی را ببریم و هم‌قسم شدیم که بازی را ببریم و به برد هم نیاز داشتیم. همیشه این بازی‌ خیلی سنگین است ولی اصلا این طور نیست که بگویند باید مساوی شود. ترس از باختن است که دربی‌ها مساوی می‌شود.

* دلیل بازی نکردن مقابل پرسپولیس  

دیروز و پریروز در تمرین یک مقدار عضله پایم دچار مشکل شد و امروز هم کلینیک بودم.

* عدم نتیجه گیری استقلال 

این برمی‌گردد به اول فصل، خیلی می‌گویند خسرو چرا امید را نگه نداشتی. مگر من معاون باشگاه یا در نقل و انتقالات باشگاه هستم که امید را نگه دارم؟ همانطور که به امید می‌گویم بماند به بقیه بازیکنان هم می‌گویم. در باشگاه به وریا گفتم که زودتر قرارداد ببند تا بقیه بازیکنان هم بیایند. من وقتی به باشگاه رفتم به خاطر کار خودم رفتم چه کاری به وضعیت امید داشتم. این به خاطر مدیریت باشگاه بود که یکسری از بازیکنان را از دست دادیم.

* جدایی بازیکنان استقلال

اینکه گفته می شود جدایی بازیکنان بخاطر بالا رفتن دلار است را قبول ندارم. ما اول فصل یک مقدار دیر شروع کردیم و یکسری از بازیکنان هم از دست دادیم و طبیعی بود که بازیکنی مثل تیام را از دست می‌دهیم مشکل گلزنی پیدا می‌کنیم. الان بازیکنانی هستند که تازه به تیم ما آمدند، مثل تبریزی، سجاد آقایی، صیادمنش و ... مطمئن باشید که در آینده خیلی خوب می‌توانند خودشان را نشان دهند. نیاز داریم که یکی دو برد به دست بیاوریم تا به روند خوبمان برگردیم.

* میزان صبر هواداران استقلال  

هواداران به شفر زمان خواهند داد چون از سال گذشته از زمانی که آمد روند روبه‌رشدی داشتیم و هم در آسیا موفق بودیم و هم جام حذفی را گرفتیم. این بازی السد خیلی به تیم ما ضربه زد، ما آنجا می‌توانستیم السد را ببریم ولی نشد. آن بازی شرایط روحی تیم را پایین آورد و سعی کردیم بچه‌ها را روحیه‌شان را بالا بیاوریم و بلافاصله در دربی شرکت کردیم. انشالله که در دربی برگشت بازی خوبی شاهد باشیم.

* کیفیت پایین بازیکنان خارجی استقلال

این بازیکنان را هم مربی خواسته و باشگاه به خدمت گرفته است، انشالله در آینده بتوانند به تیم کمک کنند. نیومایر هم در بین ما بود که مصدوم شد و نتوانست به تیم کمک کند. این شرایط می‌گذرد و به هواداران قول می‌دهم که روند تیم روبه رشد خواهد بود.

* عملکرد فغانی در دربی 87 

فغانی جهانی شده و امروز هم هر طوری که سوت زد بدون قصد و غرض بود.

اخبار استقلال


 

اخبار مرتبط:

خسرو حیدری: هواداران باید بدانند ما در ترکیه بلاتکلیف هستیم؛ در این 10 سال وضعیت استقلال را به این شکل ندیدم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار