d7407677 70cf 44b4 9928 9831e8ae5720

دکتر نوروزی اعلام کرد بازی کردن خسور حیدری در بازی دیروز ریسک بزرگی بود که کادر فنی استقلال به خوبی تشخیص داد از او استفاده نکند

دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در خصوص بازیکنان مصدوم تیم استقلال این تیم گفت: بعد از بازی با گسترش، چند مصدوم داشتیم که با توجه به نظم و همکاری خیلی خوب این بازیکنان، روزی 3 جلسه برایشان کار انجام شد. با تست و معاینه ای که روز چهارشنبه و پنجشنبه و قبل از بازی با راه آهن داشتیم، مشخص شد شرایط همگی خوب است و مشکلی برای بازی ندارند. فقط در این میان یعقوب کریمی باقی مانده بود که او هم با کامل شدن مراحل درمان، از امروز در تمرینات شرکت می کند.

وی افزود: در بازی روز گذشته با راه آهن هم امین حاج محمدی و میلاد فخرالدینی دچار آسیب شدند که با تدابیری که می اندیشیم، امیدوارم برای مسابقه بعدی مصدومی نداشته باشیم. جا دارد از همراهی کامل و تعامل بسیار خوب کادر فنی به خصوص آقای مظلومی و تلاشهای کادر پزشکی اینجانب و کلینیک، نهایت تشکر را داشته باشم چرا که اثرگذاری خوبی داشت. طی یک ماه اخیر ما مصدومان زیادی داشتیم که این همکاری، تعامل و تلاشها نتیجه داد و مصدومانمان مهیا شده و امیدوارم برای بازی بعد هم مصدوم نداشته باشیم. در مورد خسرو حیدری هم باید بگویم چون پس از مراحل درمان تمرینات بدنسازی فشرده ای داشت و میزان ریسک پذیری اش بالا بود، با تعامل کادر فنی و کادر پزشکی در دیدار با راه آهن استراحت کرد.

معاون پزشکی استقلال اظهار داشت: از بازگشت آقای عبداللهی به خانه خودشان نیز بسیار خوشحالم و اطمینان دارم ایشان با توجه به سوابق ارزنده خود، می تواند منشا خدمات بسیاری برای استقلال باشد.

سایت رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار