ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شفر باید به حسینی هم فرصت بدهد تا او هم بازی کند چون آمادگی دو دروازه بان می تواند کمک بسیار موثری به استقلال کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر صحبت کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر؟

حالا دیگر هر دو سرمربی به نقاط قوت و ضعف یکدیگر آشنا هستند و اعتقاد دارم هر تیمی بتواند از این نقاط بهتر استفاده کند برنده این دیدار خواهد شد و معتقدم بازیکنان استقلال با تجربه بالایی که دارند می توانند در این دیدار پیروز میدان شوند.

* انتقاداتی که از شفر در مورد تغییرات زیاد در ترکیب استقلال انجام می دهد؟

موافق این موضوع نیستم. این تغییرات دگرگونی زیادی در تیم ایجاد می کند. شفر باید کاملا به استخوان بندی تیمش دست پیدا کند واز همان استخوان بندی مقابل حریفان استفاده کند. این تغییرات به ضرر این تیم خواهد بود و سرمربی استقلال هر چه زودتر باید ترکیب اصلی خود را بشناسد تا بازیکنان هم با یکدیگر هماهنگ تر بوده تا بتوانند مقابل حریفان عملکرد بهتری داشته باشند.

* نیمکت نشینی حسین حسینی؟

این موضوع یک مسئله  حساس برای استقلال  است. نباید از یک دروازه بان برای تمام بازیها استفاده کرد. باید به حسینی هم فرصت داده شود تا او خود را نشان دهد همانطور که سال گذشته توانست یک رکورد دست نیافتنی را از خود به جای بگذارد و عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. همانطور که سال گذشته مهدی رحمتی در جام حذفی به میدان رفت حالا باید شفر این فرصت را به حسینی هم بدهد تا او هم در جام حذفی بازی کند چون آمادگی دو دروازه بان می تواند کمک بسیار موثری به استقلال کند.

* آیا بازی نکردن حسینی ربطی به مسائل پشت پرده دارد؟

بعید می دانم در پشت پرده مسائلی وجود داشته باشد زیرا هیچ مربی ای نمی خواهد نتیجه قابل قبول را کسب نکند. هر سرمربی بدنبال انتخاب بازیکنان بهتر برای بازی است بنابراین بعید می دانم در پشت پرده اتفاقاتی افتاده باشد یا اگر هم افتاده شاید ما هم بی خبر هستیم.

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
تیمور قهرمانی
0 #1 تیمور قهرمانی 1397-07-16 15:35
اتفاقا مسائل پشت پرده وجود دارد .آقای عالمی شما خبر ندارید باند مهدی رحمتی دارد استقلال را نابود میکند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار