دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال با برتری آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران در دیداری معوقه از هفته ششم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز(شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان و به قضاوت سید مهدس سیدعلی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با برتری 2 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

گل های استقلال در این دیدار را الهیار صیادمنش در دقیقه 2 و مهدی قائدی در دقیقه 28 به ثمر رساندند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: حبیب فرعباسی، حکیم نصاری، مجتبی بیژن، میلاد خدایی اصل، موسوی کولیبالی، سید محمد حسینی، سید پیمان میری، محمود قائد رحمتی، فرشید محمدی، اسماعیل شریفات، علیرضا علیزاد

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، الهیار صیادمنش

دقیقه 2: ارسال زکی پور از جناح چپ استقلال با اشتباه مدافعان نفت و دفع ناقص آنها موقعیت برای صیادمنش فراهم شد که این بازیکن توپ را با یک بغل پا درون دروازه قرار داد.

دقیقه 4: فرشید اسماعیلی در موقعیت تک به تک با پای چپ به توپ ضربه زد که گلر جوان نفت توپ را مهار کرد.

دقیقه 6: ارسال اسماعیل شریفات روی دروازه استقلال با ضربه سرضرب پای چپ حکیم نصاری به زیر طاق دروازه استقلال خورد اما توپ به زمین برگشت و وارد دروازه آبی پوشان نشد.

دقیقه 14: ارسال بازیکنان نفت مسجد سلیمان با تعلل رحمتی نزدیک بود باعث باز شدن دروازه آبی پوشان شود اما ضربه سر بازیکن نفت راهی اوت شد.

دقیقه 16: ارسال میلاد زکی‌پور در موقعیتی تک به تک با دروازبان با ضربه سر خطرناک صیادمنش توام شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 25: ضد حمله سریع بازیکنان استقلال روی دروازه نفت مسجد سلیمان و پاس عمقی صیادمنش، قائدی را در موقعیت تک به تک قرار داد، او دروازه بان را دریبل زد و گل دوم را زد.

دقیقه 29: حملات چند جانبه نفت مسجد سلیمان روی دروزاه استقلال با دفع ناقص مدافعان این تیم و دفع مجدد رحمتی توام شد تا بازی به تساوی کشیده نشود.

دقیقه 37: اشتباه هافبک‌های نفت با دفع توپ کریمی موقعیت خوبی را برای صیادمنش فراهم کرد که ضربه این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه 38: در شلوغی محوطه جریمه نفت ضربه محکم علی کریمی راهی اوت شد.

دقیقه 40: ارسال خطرناک بازیکنان نفت از جناح راست استقلال با ضربه سر خطرناک مهاجم نفت توام شد که رحمتی با دست راست توپ را به زمین برگشت داد تا دروازه آبی پوشان باز نشود.

دقیقه 3+45: سوت پایان نیمه اول با برتری 2 بر صفر استقلال.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار