حواشی دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال

حدود ۴ هزار هوادار در فاصله کمتر از 30 دقیقه به آغاز دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال در استادیوم شهید بهنام محمدی حضور پیدا کرده‌اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران امروز شنبه 14 مهر ماه در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فصل 1397/98 به مصاف هم رفتند که حدود 4هزار هوادار در ورزشگاه شهید بهنام محمدی حضور دارند.

* حدود 2۰۰ نفر از طرفداران استقلال در ضلع جنوبی استادیوم نشسته و آبی پوشان را تشویق کردند.

* هنگام ورود رحمتی و حسینی طرفداران استقلال ۲ گلر تیمشان را مورد تشویق قرار دادند.

* بازیکنان دو تیم ساعت 17:20 برای گرم کردن وارد زمین شدند. میلاد میداوودی مثل بازی قبل به سمت استقلالی‌ها رفت و با آنها برخورد گرمی داشت.

* هواداران نفت مسجد سلیمان با طبل تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

* مهدی قائدی بازیکن جوان استقلال که در بازی جام حذفی فقط چند دقیقه برای تیمش بازی کرد و تعویض شد مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت.

* اللهیار صیادمنش در دقیقه 2 بازی با باز کردن دروازه نفت مسجد سلیمان رکورد 400 دقیقه گل نزدن بازیکنان این تیم در لیگ برتر را شکست. آبی پوشان آخرین بار در لیگ توسط فرشید اسماعیلی در بازی با تراکتورسازی و در دقیقه 51 موفق به گلزنی شده بودند. صیادمنش علاوه بر این کار اولین گل خود برای آبی پوشان را هم به ثمر رساند.

* روی نیمکت تیم استقلال سید حسین حسینی، الحاجی گرو، آرمین سهرابیان، مرتضی تبریزی،جابر انصاری، فرشاد محمدی‌مهر، محمد دانشگر، رضا آذری و سجاد آقایی حضور دارند.

* مارکوس نویمایر مثل بازی گذشته در لیست 18 نفره استقلال حضور نداشت. این بازیکن از روی سکوها نظاره‌گر بازی شد. 

* در دقیقه 12 مسابقه داور اعلام آفساید مهاجم استقلال را کرد که این موضوع با اعتراض شفر رو به رو شد.

* دیدار دو تیم با یک گل به سود آبی پوشان در جریان است.

* در دقیقه 20 بازی حکیم نصاری تکل خشنی روی پای مهدی قائدی زد که کادر فنی استقلال و شفر نسبت به این تکل واکنش نشان داده و به داور معترض شدند.

* علی کریمی با یکی از عوامل تیم نفت مسجد سلیمان جرو بحث کرد که با وساطت همبازیانش قضیه ختم به خیر شد.

* بعد از گلی که مهدی قائدی به ثمر رساند بازیکنان استقلال شادی عجیبی با این بازیکن انجام داده و با پا روی کمر وی رفته و به این شکل با این بازیکن خوشحالی کردند.

* در نیمه اول مربیان دو تیم بارها و بارها به تصمیمات داور اعتراض کردند. 

* در بین دو نیمه یکی از تماشاگران قصد داشت با ویلچر به کنار زمین برود ولی در این امر ناموفق بود. ظاهرا این تماشاگر با قرض گرفتن یک ویلچر قصد فریب ماموران را داشت که ماموران متوجه این موضوع شدند.

* میلاد میداوودی با حضور در نیمه دوم بازوبند کاپیتانی نفت مسجد سلیمان را بر بازو بست.

* میلاد زکی‌پور در دقیقه 47 بازی در حالی که مصدوم بود با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.این بازیکن از روی برانکارد با کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

* داور دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران به دلیل درگیری‌های مکرری که مربیان دو تیم کنار زمین با یکدیگر داشتند هر دو نفر را از کنار زمین اخراج کرد.

* در حالی است که شفر و مرزبان بعد از اخراج هم حاضر به ترک زمین نبودند و در نهایت با وساطت مسئولان برگزاری این بازی به کنار زمین رفتند.

* در اواخر این بازی همچنین درگیری لفظی بین اسماعیل شریفات و آرمین سهرابیان بازیکنان دو تیم به وجود آمد که این تنش به مربیان دو تیم هم کشیده شد.

* موسی کولیبالی بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان هم بعد از اخراج از بازی به سمت علیرضا ایلدروم کمک داور اول این بازی رفت و با او جر و بحث کرد.

* دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال در حالی به پایان رسید که در مجموع 12 اخطار و اخراج برای دو تیم در این دیدار به ثبت رسید.

* کادر فنی و بازیکنان دو تیم بعد از پایان بازی به سمت اتاق داوران رفته و به تصمیمات تیم داوری معترض شدند. اعضای کادر فنی نفت مسجد سلیمان به شدت به سید علی اعتراض کردند و معتقد بودند داور نباید کولیبالی را اخراج می‌کرد.

* دیدار نفت و استقلال در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان شفر به پایان رسید.

* حدود ۲۰۰ هوادار تیم استقلال در محوطه میکسدزون جمع شده و همین موضوع باعث ایجاد بی نظمی شدید شد.

* علی کریمی هافبک استقلال که قصد خروج از رختکن را داشت وقتی مقابل در رختکن ازدحام جمعیت را دید پشیمان شد و به رختکن برگشت.
* تعدادی از تماشاگران هم خواستار گرفتن عکس با بازیکنان استقلال بودند که ناظر بازی از ماموران نیروی انتظامی خواست تا شرایط را برای خروج تیم استقلال فراهم کنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار