محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: اگر استقلال مقابل تیمی قدرتمندتر از نفت مسجد سلیمان قرار بگیرد با مشکلات زیادی در خط دفاعی مواجه خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز،محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس در مورد پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال در همان نیم ساعت اول کار نفت را یکسره کرد

استقلال در ۳۰ دقیقه اول ۳ امتیاز بازی را گرفت و مهدی قائدی و صیادمنش خیلی خوب کار کردند و در همان نیم ساعت اول بازی دفاع حریف را بهم ریختند.

* استقلال در نیمه دوم عصبی بازی کرد

استقلال در نیمه دوم عصبی بازی کرد و یک بازیکن از این تیم اخراج شد، استقلال در هر مسابقه یک بازیکنش اخراج می‌شود که این اصلاً آمار خوبی نیست و نشان می‌دهد که بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی عصبی هستند. دفاع استقلال هم نیاز به ترمیم دارد، نفت مسجد سلیمان از سمت چپ و راست خیلی به دفاع آبی‌پوشان فشار آورد.

* روزبه در هافبک کارایی بیشتری دارد

امروز روزبه دوباره در دفاع میانی بازی کرد که به نظر من او در هافبک وسط کارایی بیشتری دارد و در خط دفاع کمی کند است اما علی کریمی در میانه میدان استقلال خوب بازی کرد. او خودش را پیدا کرده است.

* شفر از بها دادن به جوانان ضرر نمی کند

شفر در بازی با نفت مسجد سلیمان به بازیکنان جوانش اعتماد کرد و به آنها میدان داد. شفر از بها دادن به جوانان ضرر نمی‌کند، در بازی با نفت مسجد سلیمان مهم ۳ امتیاز بازی بود که استقلال گرفت اما واقعیت آن است که خط دفاع استقلال نقاط ضعف زیادی دارد که باید ترمیم شود. اگر استقلال مقابل تیمی قدرتمندتر از نفت قرار بگیرد با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار