تیم فوتبال استقلال

وینفرید شفر از کادر فنی و بازیکنان خواسته تا رسیدن تیم به شرایط ایده‌آل فعلا از گفت و گو با رسانه‌ها خودداری کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال دیشب در مسجد سلیمان به بردی ارزشمند دست پیدا کرد تا با 3 امتیاز ارزشمند راهی تعطیلات فیفا دی شود. مصاحبه سید حسین حسینی بعد از پایان بازی و اعلام اینکه قصد جدایی در نیم فصل را دارد، با واکنش تندی از سوی مدیران باشگاه مواجه شد اما باید دید نظر شفر در این باره چیست و او چه راهکاری را برای حل این مشکل در نظر خواهد گرفت.

* اظهار نظر خطیر در مورد مصاحبه حسینی

علی خطیر  معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت:

حسینی برد استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان را به کام هواداران تلخ کرد. ما انتظار چنین صحبت‌هایی از سوی حسینی نداشتیم و او در کمیته انضباطی باشگاه باید پاسخگوی اظهاراتش باشد.

* جلسه شفر با سید حسین حسینی

وینفرید شفر سرمربی آلمانی استقلال، جلسه‌ای را با دروازه‌بان معترض خود برگزار کرد. در این جلسه، حسینی در مورد دلایل جدایی‌اش از استقلال صحبت‌هایش را انجام داد.

* درخواست مرخصی از سوی شفر

تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از بازگشت این تیم به تهران چند روزی تعطیل است و بشتر بازیکنان این تیم هم در اردوهای تیم ملی بزرگسالان و امید حضور دارند.

وینفرد شفر هم به همین دلیل از باشگاه استقلال خواسته تا چند روزی به همراه دستیارانش راهی مرخصی شده تا با خانواده‌های دیدار کنند.

قرار است نشستی بین شفر و مسئولان باشگاه استقلال بعد از بازگشت این تیم به تهران برگزار و در خصوص  مسائل مختلف و مرخصی سرمربی آلمانی تصمیم گیری شود.

* منع بازیکنان و کادر فنی از مصاحبه از سوی شفر

اشکان نامداری، مربی دروازبان های استقلال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت:

آقای شفر از کادر فنی و بازیکنان خواسته تا رسیدن تیم به شرایط ایده‌آل فعلا از گفت و گو با رسانه‌ها خودداری کنند، من هم عضوی از کادر فنی استقلال هستم و به احترام آقای شفر قصد مصاحبه ندارم. ممکن است بازیکنان حرف بزنند چون این موضوع جنبه دوستانه و درخواست داشت ولی کادر فنی به احترام سرمربی تیم فعلا با رسانه‌ها گفت و گو نخواهد کرد.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
تاجی
0 #1 تاجی 1397-07-16 05:39
بزارید بره مرخصی اونم خودش دوست داره از این استقلال بحران زده خلاص شه.
نقل قول کردن
کامران
0 #2 کامران 1397-07-16 13:23
چه غلطی کرده که بره استراحت هم بکنه، اول فصل برانکو پدر خودشو بازیکنان رو درآورد ایشان رفته بود آلمان!!! یه هفته قبل لیگ اومد!! البته تو اون دوران خودش مطالعات زیادی روی انواع سوت انجام داد و جدیدا بلبلی هم یاد گرفته، من که تو این دو فصل جز سوت زدن و چرند گفتن در مصاحبه بعد بازی چیزی ازین پیر ندیدم ، هرچی می پرسن میگه ایران فقط شایعه و زعفران داره. بعدش بدون جواب میپیچونه و میره!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار