رضا رجبی

پیشکسوت استقلال گفت: شفر به خوبی تشخیص تیم نفت مسجد سلیمان را آنالیز کرد و با استفاده از جوان ها به سه امتیاز این بازی رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان و وضعیت این تیم در این فصل صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برد استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

استقلال بازی را خیلی خوب شروع کرد و خیلی زود هم به گل رسید. البته این گل حاصل اشتباه دفاع نفت مسجد سلیمان و تیزهوشی و خونسردی صیادمنش بود.

* عملکرد استقلال در هفته ششم لیگ برتر

بعد از گل اول، استقلال به درستی اجازه داد تا حریف به زمینش آمده تا این تیم بتواند با استفاده از ضد حملات روی دروازه نفت مسجدسلیمان خطرساز شود و همین‌طور هم شد. در ادامه استقلال روی حرکت و ضربه نهایی خوب قائدی به گل دوم رسید. بعد از گل دوم، تیم نفت در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول چند موقعیت داشت که با بی‌دقتی، بدشانسی و البته بازی و رهبری خوب منتظری در خط دفاع استقلال به گل تبدیل نشد تا این نیمه با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال تمام شود.

عملکرد استقلال 10 نفره مقابل نفت مسجد سلیمان

نیمه دوم بازی تحت تأثیر اخراج زکی‌پور قرار گرفت و این اخراج موجب شد که ۲ مربی فلسفه بازی خود را تغییر دهند. از نظر من تعویض هر ۳ مهاجم استقلال اشتباه بود که باعث شد تیم نفت به بازی مسلط شده و به گل برسد. هر چه به انتهای بازی نزدیک می‌شدیم خطر گل دوم استقلال را بیشتر تهدید می‌کرد.در نهایت در یک بازی با دو نیمه متفاوت استقلال توانست ۳ امتیاز را به دست آورده و کمی هم جایگاه خودش را در جدول سروسامان بدهد. این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک گفته و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم.

* جوان ها به جای الحاجی گرو

شفر در بازی جام حذفی، نفت مسجد سلیمان را به خوبی آنالیز کرده بود و می‌دانست که الحاجی گرو در مصاف با کولی بالی چندان موفق نیست برای همین از جوان ها و نیروی سرعت آنها استفاده کرد.

* حضور مهاجمان سرعتی در خط حمله استقلال

شفر می‌دانست دفاع نفت مسجد سلیمان بسیار کند است و روی حرکات زمینی مشکل دارد. به همین دلیل به درستی از مهاجمان جوان و سرعتی استفاده کرد،شفر می‌دانست دفاع نفت مسجد سلیمان بسیار کند است و روی حرکات زمینی مشکل دارد. به همین دلیل به درستی از مهاجمان جوان و سرعتی استفاده کرد، 

* تعویض های شفر مقابل نفت مسجد سلیمان

نکته منفی کادر فنی تعویض هر ۳ مهاجم بود که خیلی جای سؤال دارد چون موجب شد استقلال در نیمه دوم عملاً خلع سلاح شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

رضا رجبی: منصوریان از من خواست او را به تیم های پایه بیاورم؛ آقایان تمام رکوردها را شکستند و گردن‌کلفتی می‌کردند!

رضا رجبی: شفر اشتباهات منصوریان را تکرار نکرد؛ جریمه مجتبی جباری را افتخاری باید بدهد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار