68745 205643 1394867060

به گزارش استقلال نیوز سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال که از دیروز با خبر بستری شدن پدرش در بیمارستان شرایط خوبی را پری نکرد حال میتواند با خیال آوده به تمرینات خود ادامه دهد

 

تمرین فردای تیم استقلال هم تعطیل شده و سید مهدی رحمتی می تواند با آسودگی بیشتری نسبت به تعهدش برای حضور در تمرینات به مشکلاتش رسیدگی کند.

مادربزرگ مهدی رحمتی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستانی در تبریز بستری شده بود و پدر دروازه بان آبی ها با اطلاع مشکل ایجاد شده برای مادرش سریعا از محل زندگی اش در شیراز خودش را به تبریز رساند که خود نیز با دیدن احوال مادر به دلیل مشکل قلبی در همان بیمارستان بستری شد و سنگربان استقلال بعد از پایان بازی استقلال و راه آهن متوجه مشکل به وجود آمده، گردید و سریع خودش را به بالین عزیزانش رساند. 

رحمتی که  حساسیت و علاقه خاصی به اقوام درجه اول خود دارد حتی از پزشکان باشگاه  استقلال نیز استمداد طلبید و آنها به صورت تلفنی با همکاران خود در بیمارستان تبریز درباره اوضاع و احوال نزدیکان کاپیتان آبی ها مشورت کردند. 

رحمتی قصد دارد فرداشب و در صورتیکه پزشکان اجازه ترخیص پدرش را بدهند،همراه او به تهران بیاید تا هم به تمرینات استقلال برسد و هم از نزدیک مراقب عزیزانش باشد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار