حنیف عمران زاده

مدافع سابق استقلال گفت: اگر به جوان های استقلال میدان داده شود مطمئنم هیچ تیمی قادر به مهار این تیم نخواهد بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، حنیف عمران زاده یکی از مدافعان تیم فوتبال استقلال در سالهای گذشته بود. مدافعی که خیلی زود در دل هواداران جا پیدا کرد ولی از سوی علیرضا منصوریان در لیست مازاد قرار گرفت و برای همیشه از جمع آبی پوشان جدا شد.

مدافع سابق استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال به شرایط این روزهای تیم استقلال و آخرین شرایط خودش پرداخت. مشروح این گفتگو در ادامه می آید:

* دوری از فوتبال

من البته هیچ وقت از فوتبال دور نمیشوم و همواره با فوتبال هستم. بازی‌های داخلی‌ و خارجی‌ و به خصوص استقلال را میبینم و پیگیر هستم.

* برنامه بازگشت به مستطیل سبز

فعلا که در خدمت خانواده هستم و کارهای عقب افتاده را انجام میدهم اما حتما برای فوتبال و مربیگری هم برنامه دارم.

* عملکرد تیم استقلال در این فصل

استقلال تیم بزرگ و پر افتخاری است. فصل گذشته یکی‌ از بهترین تیم‌های آسیا را داشتیم اما حالا ساختار تیم عوض شده و بسیاری از بازیکنان اصلی‌ تیم جدا شدند. بازیکنانی که برخی‌ از آنها می‌توانستند به تنهایی بازی عوض کنند. استقلال در دفاع، هافبک و مهاجم بازیکن از دست داده و نفرات جدید گرفته. ضمن این که در اردوی پیش فصل که زمان اصلی‌ برای آمادگی و هماهنگی‌ تیم هست نیز همه بازیکنان را نداشت. با این همه تغیرات، طبیعی است که تیم به زمان نیاز دارد و فکر می‌کنم استقلال هرچه از لیگ گذشته، بهتر شده و با مرور زمان بهتر هم میشود.

*  تاثیر پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

به نظر من این پیروزهای پشت سر هم در روند تیمی استقلال تاثیر مثبت خواهد داشت. شاید نفت مسجد سلیمان در جدول شرایط خوبی‌ نداشته باشد اما فوتبال با برنامه و هدف مندی ارایه داد. ضمن این که هر 2 بازی خارج از خانه بود و در روحیه تیمی هم اثر مستقیم دارد.

* گلزنی جوان های استقلال

به نکته خوبی اشاره کردید. هیچ تیمی از اعتماد به جوانها ضرر نکرده ، استقلال هم همین است. الان بازیکنان با تجربه و جوان خوبی‌ در استقلال حضور دارند که میتوانند خیلی‌ کمک کنند. اعتماد به جوانها همیشه خوب است و با تجربه‌ها نیز میتوانند نقش مهمی‌ داشته باشند. مهدی قائدی، صیاد منش، رضا آذری، سجاد آقایی و سایر جوانها، آینده باشگاه هستند. اگر جوانها و با تجربه‌ها به هماهنگی‌ کامل برساند، کمتر تیمی میتواند مقابل استقلال مقاومت کند.

حنیف عمران زاده

* نتایج فصل گذشته استقلال و انتظار بالای هواداران در این فصل

در ابتدای فصل استقلال خیلی‌ خوب نبود و آن هماهنگی‌ و انسجامی که انتظار میرفت را ندیدیم. خود من هم به عنوان یک استقلالی دوست دارم همیشه تیمم را شاداب و سر حل بینم اما ابتدای فصل این هماهنگی‌ وجود نداشت. در مورد دلیل این موضوع هم سرمربی تیم بارها صحبت کرده و من هم در جواب سوال قبلی گفتم. تغیرات بسیاری شکل گرفته و استقلال به یک تیم جدید تبدیل شده است. تیم جدید هم برای هماهنگی‌ و این که بازیکنانش چشم بسته هم دیگر را پیدا کنند و سبک بازی یک دیگر را بشناسند، باید خیلی تمرین و مسابقه را پشت سر بذارد. استقلال در 2-3 بازی اخیر خیلی از اول فصل بهتر و هماهنگ تر بازی کرده و همین روند را هم ادامه می دهد. البته تعطیلی لیگ و نبود ملی‌ پوشان را هم نباید فراموش کرد. 

* صحبت پایانی:

بازیکنان و کادر فنی استقلال شایستگی‌های خود را نشان داده ا‌ند. به عنوان یک استقلالی از تیمم حمایت می‌کنم و اطمینان دارم استقلال خیل خیلی‌ بهتر میشود. قلب من و همه هواداران آبی‌ است و از تیم محبوبمان حمایت می‌کنیم. استقلال همیشه استقلال است. فاصله ای هم با صدر جدول نداریم و راحت میتوانیم بالا برویم.من استقلالی هستم و همیشه به استقلال خوشبینم. کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را میکنند و کادر مدیریتی هم که به خوبی حامی است. استقلال در مسیر پیشرفت است و به روزهای بسیار خوبی میرسد. قلب آبی همواره با قدرت میتپد.

 

 

اخبار استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

حنیف عمران زاده: به زودی از فوتبال خداحافظی می کنم؛ خارجی های استقلال بیشتر شبیه مانکن و کشتی گیر هستند!

حنیف عمران زاده: آقای فتحی.. آقای ملکی.. من از شما استقلالی‌ترم؛ از تعصبم سوء استفاده نکنید!

حنیف عمران زاده: آقای وزیر، همه می دانند شما پرسولیسی هستید؛ تا وقتی این دولت باشد ما قهرمان نمی شویم

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار