حواشی بازی سایپا و استقلال

در فاصله کمتر از 30 دقیقه به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و سایپا حدود 10 هزار هوادار آبی‌پوش در ورزشگاه تختی تهران حضور پیدا کرده و به تعداد آنها افزوده می‌شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازی تیم های سایپا و استقلال تهران  از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی در شرایطی برگزار می‌شود که حدود 10 هزار نفر در استادیوم تختی حضور پیدا کرده‌اند.200 نفر از هواداران سایپا هم در گوشه دیگر ورزشگاه قصد تشویق این تیم را دارند.

حواشی بازی سایپا و استقلال

* سیدحسین حسینی که بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی امروز در ترکیب استقلال قرار دارد به محض حضور در زمین مورد تشویق قرار گرفت، سیدمهدی رحمتی هم همراه با حسینی وارد زمین شد و گرم کردن حسینی را نظاره کرد که همین موضوع باعث شد که طرفداران استقلال رحمتی را هم مورد تشویق قرار بدهند.

* سیدمهدی رحمتی، نویمایر الحاجی گرو، روح‌الله باقری، شاهین طاهرخانی، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، رضا آذری و سجاد آقایی نیمکت‌نشینان تیم استقلال در این مسابقه هستند.

* حامد فلاح‌زاده، روزبه‌شاه‌علی دوست،‌رضا جعفری، سیدابوالفضل جلالی، حسین کامیاب، امید دره، محمدرضا سلیمانی، صادق بارانی و مصطفی نائیج‌پور نیمکت‌نشینان تیم فوتبال سایپا در این بازی هستند.

* وینفرد شفر به دلیل محرومیت نمی‌تواند امروز روی نیمکت بنشیند و به همین علت او از روی سکوها نظاره‌گر بازی تیمش خواهد شد، همچنین علی خطیر معاون باشگاه استقلال هم در ورزشگاه حضور دارد.

* هنگامی که بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن شدند مهدی رحمتی به سمت نیمکت‌نشینان سایپا رفت و با تک تک بازیکنان این تیم از جمله  محمدرضا مهرانپور، و برخی از بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم  خوش و بش کرد.

* معین عباسیان که به دلیل مصدومیت بازی با استقلال را از دست داده امروز با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شده است.

* مهدی رحمتی در حین گرم کردن برای دقایقی با  حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان نیمکت‌نشین سایپا به گفت‌وگو پرداخت.

بازیکنان ذخیره استقلال هم همزمان با بازیکنان اصلی مشغول گرم کردن هستند.

* هواداران استقلال بعد از دیدن حاج محمدی این بازیکن سابق آبی پوشان را تشویق کردند.

* به هنگام اعلام اسامی بازیکنان دو تیم گوینده ورزشگاه اشتباهات عجیبی را مرتکب شد و این موضوع باعث تعجب تماشاگران حاضر در استادیوم شد.

* گوینده استادیوم تختی نام‌های صیادمنش و ووریا غفوری را به شکلی عجیب تلفظ کرد که این موضوع در نوع خود جالب توجه بود.

* هادی طباطبایی که طی هفته‌های اخیر انتقادات زیادی را از مسئولان باشگاه استقلال مطرح کرده در جایگاه ویژه نشسته است. نکته جالب اینجا بود که طباطبایی برخوردی با شفر، هادی مباشری و علی خطیر معاون باشگاه استقلال نداشت و با آنها رودررو نشد.

* حدود 12 هزار نفر در ورزشگاه تختی تهران یکصدا مشغول تشویق آبی‌پوشان هستند.

* مهدی رحمتی قبل از شروع بازی به سمت علی دایی رفت و برخورد گرمی با سرمربی سایپا داشت.

* بیش از شروع مسابقه از یاد و خاطره بهرام شفیع تهیه کننده و مجری برنامه ورزش و مردم که هفته گذشته در اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد گرامی داشته شد. فرزند مرحوم شفیع هم در جایگاه ویژه حضور داشت.

* علی دشتی گلزن تیم فوتبال سایپا بعد از به ثمر رساندن گل تیمش سجده شکر به عمل آورد.

* دقیقه 8 مسابقه ارسال خطرناک طارق همام باعث شد تا مرتضی تبریزی به سمت توپ برود و اتفاق تلخی برای این بازیکن رخ داد.  وی بعد از ضربه به سمت توپ سرش با تیر دروازه برخورد کرد که موجب آسیب دیدگی شدید وی شد. بلافاصله بعد از این اتفاق روح‌الله باقری و گرو مشغول گرم کردن شدند.

* محمد دانشگر زننده گل تساوی تیم استقلال که سابقه بازی در سایپا را هم دارد بعد از گلزنی خوشحالی جالبی انجام داد و بازیکنان استقلال هم روی سر این بازیکن ریخته و شادی توام با درگیری فیزیکی با وی انجام دادند.

* بعد از گل وینفرد شفر که در جایگاه ویژه نشسته است خوشحالی خود را پنهان نکرد و شادی‌اش را با معاون باشگاه استقلال و پسرش تقسیم کرد.

حواشی دیدار استقلال و سایپا

* در کنار شفر سرمربی استقلال علی خطیر معاون این باشگاه نشسته و خواسته‌های تاکتیکی سرمربی آ‌لمانی از طریق تلفن معاون باشگاه به نیکمت منتقل می‌شود.

* در اواسط نیمه اول مهدی ترابی با طارق همام درگیر شد و داور به ترابی کارت زرد نشان داد. این بازیکن که قرار است در نیم فصل دوم به سایپا برود برای دقایقی با بازیکنان استقلال درگیری پیدا کرد که هواداران استقلال هم حسابی از خجالت وی درآمدند. در این صحنه علی دایی به تصمیم داور معترض بود و اعتراض خود را به کمک داور بازی منتقل کرد.

* در اواخر نیمه اول درگیری روی سکوها بوجود آمد که منجر به بازداشت یکی از هواداران استقلال شد. در این لحظه شفر که به جایگاه تماشاگران بسیار نزدیک است از ماموران خواست تا این هوادار را آزاد کنند که وساطت وی مثمر ثمر واقع شد.

* دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان رسید.

* اللهیار صیادمنش بازیکن جوان تیم استقلال بعد از اعلام پنالتی به سود این تیم به خاطر خطای مدافع سایپا مصدوم شد و جای خود را به الحاجی گرو داد.

* بعد از اعلام پنالتی به سود تیم فوتبال استقلال دایی تمامی عوامل زمین را به باد انتقاد گرفت. سرمربی سایپا به شدت به تصمیم داور معترض شد و مرتب به داور چهارم و ناظم داوری اعتراض می‌کرد.

* بعد از گل دوم تیم استقلال هواداران این تیم اقدام به تشویق ایسلندی تیم‌شان کردند.

* هنگامی که مهدی قائدی تعویض شد از سمت دیگر میدان زمین بازی را ترک کرد و مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت. قائدی سازنده گل اول استقلال بود.

* ووریا غفوری بعد از به ثمر رساندن پتالنی استقلال به سمت تماشاگران این تیم رفت و دست‌هایش را برای آنها با مشت گره کرد.

* هنگام پنالتی آبی‌پوشان وینفرد شفر بی‌تابی عجیبی روی سکوها داشت و به صورت ایستاده نظاره‌گر ضربه ووریا غفوری شد.

* دیدار دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

* هواداران تیم استقلال در پایان بازی با تشویق ایسلندی تیم محبوب خود را تشویق می‌کردند.

* وینفرد شفر، سرمربی تیم استقلال که به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کرد در پایان بازی به داخل زمین آمد و بازیکنانش را در آغوش گرفت.

* ووریا غفوری در پایان بازی میثم تیموری را روی شانه‌های خود گذاشت!

* با وجود پایان بازی اما علی دایی سرمربی تیم سایپا به عملکرد تیم داوری اعتراض می‌کرد.

* بازیکنان تیم استقلال همراه با هوادارانشان تشویق ایسلندی را انجام دادند.

* شفر برخورد گرمی با سیدحسین حسینی داشت و دروازه‌بان تیمش را در آغوش گرفت.

* علی کریمی و سیدحسین حسینی به سمت هواداران رفتند و در جشن این برد با آنها شریک شدند.

* شفر شال آبی رنگ دور گردن خود را مقابل هواداران در هوا می‌چرخاند.

* سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال پیراهن خود را به میان هواداران پرتاب کرد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار