دیدار سایپا و استقلال

بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل سایپا ضمن ابراز خوشحالی از کسب 3 امتیاز ابراز امیدواری کردند در ادامه فصل با هماهنگی بیشتر نتایح بهتری کسب کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از برتری مقابل سایپا در هفته نهم رقابت های لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه تختی تهران انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* وریا غفوری

ما در این چند هفته خوب نتیجه گرفتیم و در ادامه بهتر هم خواهیم شد و مطمئن باشید که در بازی‌های بعدی هماهنگ‌تر هم خواهیم شد. خوشبختانه بازی خوب و منطقی انجام دادیم و می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم اما در نهایت با همین نتیجه بازی را بردیم.
در بازی جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان کمی عصبانی شدم و اشتباه کردم که درگیر شدم. متاسفانه در بازی بعدی که مقابل سایپا در جام حدفی داریم غایب هستم.

من در تمرینات، پنالتی می‌زنم و همیشه تمرین پنالتی زدن دارم. من پنالتی زن استقلال هستم و خدا را شکر که این پنالتی گل شد و توانستم زحمات بچه‌های تیم را به ثمر برسانم.
پس از بازگشت از اردوی تیم ملی به استقلال خسته نبودم! شرایط خوبی داشتم و بازی هم کردم.

ما در این چند هفته خوب نتیجه گرفتیم و در ادامه بهتر هم خواهیم شد. مطمئن باشید که در بازی‌های بعدی هماهنگ‌تر هم خواهیم شد. بچه‌های تیم آماده هستند و در ادامه استقلال بهتری را خواهید دید.

به نظرم داوری بازی خیلی خوب بود. البته کمی سوت‌های زیادی زد و شاید اگر بازی بیشتر در جریان بود بازی قشنگ‌تری را شاهد بودیم. درباره صحبت‌های آقای درویش(مدیرعامل سایپا) هم باید بگویم که اصلا این طور نیست و داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

* مهدی قائدی

ملاک گلزنی نیست، ملاک برد تیم است که توانستیم این پیروزی را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم.

شرایط تیم خوب است. روز به روز بهتر می‌شویم و 3 برد پیاپی داریم. بازی بعد را هم همین طور ادامه می‌دهیم.
صد درصد حواشی را کنار گذاشته‌ام و همان قائدی می شوم که هواداران می‌خواهند. ان‌شاءلله از این هم بهتر خواهم شد.

* پژمان منتظری

بازی خیلی خوب و جذابی را انجام دادیم اما زمین اصلاً مناسب نبود و ما در یک زمین خراب بازی کردیم نمی‌دانم چرا باید بازی‌ها اینجا انجام شود. خدا را شکر که بردیم اما برای همه ما سؤال است که چرا باید بازی در این زمین خراب انجام شود.

به هر حال ساییپایی ها حق‌شان است که در زمینی که می‌خواهند بازی کنند اما مسئولان می‌توانند به این زمین هم رسیدگی کنند. وقتی قرار است پرسپولیس یا استقلال به اینجا بیایند باید به این زمین رسیدگی شود.

به نظر من داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت. درباره صحبت‌های آقای درویش حرفی نمی‌زنم و پاسخ به مدیر باشگاه سایپا در حیطه کاری من نیست اما به نظرم داوری خوب بود و ما برنده شدیم.

بچه‌های تیم نیاز به اعتماد به نفس دارند چند بازیکن به ما اضافه شده و این در حالی است که بازیکن مصدوم داریم اما بازیکنان جوان از جان و دل مایه گذاشتند و آنها نیاز به حمایت دارند. مطمئناً در آینده اسم آنها را بیشتر می‌شنوید.

ما برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. امیدوارم که آخر لیگ برای ما با قهرمانی تمام شود.

*سیدحسین حسینی

بازی سختی مقابل تیم خوب سایپا داشتیم که خدا را شکر برنده خارج شدیم. ۵ ماه بازی نکرده بودم و در ۱۵-۲۰ دقیقه اول خیلی سخت بود چون از شرایط مسابقه دور بودم. از شفر تشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد و امیدوارم روزهای بهتری داشته باشیم.

تمام ما یک تیم هستیم و یک هدف را دنبال می‌کنیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که در این ۵ ماه از من حمایت کردند و من را فراموش نکردند که باعث دلگرمی من بود تا با قدرت برگردم. خیلی از هواداران شاید من را دوست داشته باشند اما دوست ندارم به خاطر من در فضای مجازی به هیچ کدام از اعضای تیم بی‌احترامی شود.

توقع خودم خیلی بیشتر است،‌ همان‌طور که گفتم در ۲۰-۱۵ دقیقه اول در شرایط بازی نبودم. دوست نداشتم امروز گل بخورم و در این ۵ ماه فقط تمرین کردم و به خیلی از مسائل کاری نداشتم و خوشحالم که خدا مزد زحماتم را داد.

خداحافظی ای در کار نبود، سوءتفاهمی بین من و شفر بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان به وجود آمده بود که با صحبت‌هایی که انجام دادیم برطرف شد. دوست دارم این انسجام تیمی ادامه پیدا کند و مشکلی پیش نیاید.

اینکه مانند فصل گذشته می‌توانم دوران خوبم را تکرار کنم یا نه، بستگی به نظر شفر دارد، من تمریناتم را برای پیشرفت انجام می‌دهم و دوست ندارم درجا بزنم.

من عاشق استقلال هستم. حتی یک دیدار بازی نکردن در استقلال برای من خیلی مهم است، شبی که می‌خواهم برای استقلال بازی کنم خوابم نمی‌برد. بازی با فولاد که باعث شد دربی را از دست بدهم همه یادشان هست، چون حضور در استقلال برایم خیلی مهم است. شاید خیلی‌ها بگویند به خاطر احساسی بودنم است اما من عاشق استقلال هستم و حالا هر کس دوست دارد بگوید احساسی هستم ولی هر چه شفر بگوید من گوش می‌دهم.

* الحاجی گرو

ما از همان دقایق ابتدایی مسابقه به فکر شکست دادن سایپا بودیم و به استثنای گلی که خوردیم، سراسر حمله کردیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم.

من فصل اول حضورم در استقلال است و در فوتبال حرفه ای هر بازیکنی که به تیم جدیدی می‌رود به زمان نیاز دارد تا با شرایط تیم جدید خودش را وفق دهد. من هم به زمان نیاز دارم با شرایط استقلال تطبیق پیدا کنم.

من به عنوان یک بازیکن سخت تمرین می کنم و از همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نظر مساعد کادرفنی را جلب کنم و در ترکیب ثابت استقلال بازی کنم.

خیر اصلا چنین شایعه ای صحت ندارد که در نیم فصل از استقلال جدا می شوم. من با استقلال قرارداد دارم و و بدون توجه به چنین شایعاتی به کارم در استقلال ادامه می دهم. از حضورم در این تیم راضی هستم و سخت تمرین خواهم کرد تا بتوانم بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال باشم. علاوه بر این می دانم که مدیران باشگاه استقلال نیز از من راضی هستند و با گذشت زمان وضعیت بهتری در تیم خواهم داشت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار