20120205151938 fariba

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال معتقد است حضور عادل شیحی در ترکیب استقلال و سطح بازی او نشان داد استقلال در خط هافبک دیگر مشکلی ندارد

 

به گزارش استقلال نیوز بهتاش فریبا در گفت و گو با کاپ، درباره پیروزی اخیر تیم استقلال در دیدار با راه آهن اظهار داشت: بازی خوب و جانداری را از هر دو تیم شاهد بودیم که البته راه آهن به دلیل شرایطی که در انتهای جدول داشت با انرژی و انگیزه بالاتری بازی می کرد و در نقطه مقابل استقلالی را درون میدان می دیدیم که با استفاده از بازیکنان جوان خود در مصاف با این تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: در روزی که غیبت ابراهیمی در خط هافبک استقلال به چشم آمد این فرشید اسماعیلی بود که همه تلاشش را به کار بست تا در حد توانش با حفظ توپ و حمل آن در عرض و عمق جای خالی این بازیکن را پر کند. البته روزبه چشمی مانند همیشه بی نقص و با دقت بازی کرد تا بیشترین دریافت کننده توپ ذر میانه زمین استقلال باشد و در اکثر جنگ های تن به تن مقابل محوطه جریمه استقلال با بازیکنان حریف سرشاخ شود.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: سایر بازیکنان استقلال هم روز نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتند و امین حاج محمدی و هرایر مگویان هم بازی قابل قبولی در قلب خط دفاعی استقلال انجام دادند. نورافکن هم که برای دومین بازی پیاپی به میدان می رفت توانست عملکرد خوبی داشته باشد و گرچه ترکیب استقلال تا اندازه ای کم تجربه و جوان بود ولی این جوانی با انگیزه و انرژی که آنها از خود به نمایش گذاشتند جبران شد.

فریبا در انتقاد از کارت های زردی که میلاد فخرالدینی در جریان بازی ها دریافت می کند توضیح داد: این هفته ها که استقلال خسرو حیدری را به دلیل مصدومیت کنار خود ندارد فخرالدینی باید با احتیاط تر بازی کند تا کارتی نگیرد که او را با محرومیت مواجه کند ولی مـتأسفانه او با دریافت کارت های بی مورد و جر و بحث با بازیکن حریف این فرصت را به داور می دهد تا او را تنبیه کند و در نهایت این کارت ها باعث محرومیت او خواهد شد.

وی در ارتباط با عملکرد عادل شیحی خاطر نشان کرد: من این بازیکن را در تمرینات ندیده ام ولی در همان 10، 15 دقیقه ای که به میدان رفت حس کردم بازیکنی باهوش با قدرت حمل توپ بالاست. او در کمتر از یک متر حرکت، پاس سه متری داد و برزای را پشت 18 قدم صاحب توپ کرد و بعد هم یک توپ به تیر دروازه زد. فوتبالی که او بازی کرد اگر در قالب هماهنگ با تیم قرار بگیرد قطعا می تواند برای استقلال کمک کننده باشد.

فریبا با اشاره به بازی بعد استقلال برابر پدیده گفت: از اینجا به بعد هیچ بازی آسان نیست و البته استقلال باید از شرایط میزبانی اش در این دیدار استفاده کند تا بتواند هر سه امتیاز بازی بعد را هم از آن خود کرده و با همین وضعیت به تعطیلات برود. شنیده ام که مصدومان تیم هم به وضعیت خوبی دست یافته اند و از این نظر باید امیدوار بود که استقلال با وضعیت بهتری به مسابقات هفته های پایانی برسد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار