صمد مرفاوی

پیشکسوت استقلال گفت: قبلاً هم گفته بودم استقلال باید با همین موجودی گذشته را به فراموشی بسپارد و به سمت پیشرفت برود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی سابق این تیم در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی 2 بر یک آبی پوشان مقابل سایپا و  این روزهای این تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

رسیدن به گل شاخصه اصلی استقلال و سایپا بود

بازی خوبی بود و هر دو تیم شروع خوبی داشتند. رسیدن به گل شاخصه اصلی هر دو تیم بود تا بتوانند از این بازی پیروزی به دست آورند. همین مسئله باعث شد بازی زیباتر شود و پس از اینکه استقلال گل خورد، حملات متعددی روی دروازه سایپا انجام داد تا به گل برسد.

* هر دو تیم بازی فیزیکی در دستور کار داشتند

استقلال در این بازی هم خوب بازی کرد و هم خوب به پیروزی رسید. سایپا بازی فیزیکی انجام می‌داد و شرایط زمین هم طوری بود که بازی را به سود سایپا رقم می‌زد به این دلیل که آنها بازی مستقیم و استفاده از آرمان رمضانی را در دستور کار داشتند و در میانه میدان هم بازی فیزیکی انجام دادند. با این حال استقلال به خوبی بازی فیزیکی انجام داد، حملات خوبی داشت و دو بار هم به تیر دروازه زد.

* روند پیشرفت در استقلال دیده می شود

گفته بودم استقلال گذشته را فراموش می‌کند و در حال تغییر روندش است. قبلاً هم گفته بودم استقلال باید با همین موجودی گذشته را به فراموشی بسپارد و به سمت پیشرفت برود. این مسائل در استقلال مشاهده می‌شد و اکنون هم روند پیشرفت در این تیم دیده می‌شود.

دفاع تیمی استقلال بهتر خواهند شد

تیمی که می‌خواهد پیشرفت کند، باید به مرور ضعف‌های خود را بپوشاند. هم مدافعان و هم دفاع تیمی استقلال بهتر خواهند شد. در خط حمله هم بازیکنان جوان مانند اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی عملکرد خوبی داشتند.

* مدافعان استقلال نمی خواستند پنالتی بدهند!

بالاخره دفاع اشتباه می‌کند و این در فوتبال طبیعی است. اگر اشتباهی می‌شود، مقصر فقط دفاع نیست و بازیکنان باید فضای نفوذ را از آنجایی که مهاجم پا به توپ می‌شود، ببندند. مدافعان هم از ترس پنالتی دادن، به دشتی اجازه نفوذ به قلب خط دفاعی را دادند. بازیکن سایپا سرعتی بود و کسی پای خود را برای گرفتن توپ جلو نیاورد تا پنالتی بدهد.

 
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار