ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان تقریبا انسجام خود را حفظ کرده و ترکیب اصلی را پیدا کرده اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص پیروزی استقلال برابر سایپا در لیگ برتر صحبت کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل سایپا؟

یکی از بازی های جذاب هفته، دیدار استقلال و سایپا بود، البته دیدار سپاهان و نساجی هم همانند این بازی تماشایی بود و تماشاگران از دیدن این دو بازی لذت بردند.

* شرایط استقلال؟

آبی پوشان تقریبا انسجام خود را حفظ کرده و ترکیب اصلی را پیدا کرده اند. استقلال در فاز حمله و دفاع عالی بود و توانست مقابل تیم سایپا به دو گل دست پیدا کرده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشیدند.

* شرایط تیم سایپا؟

علی دایی تیم جوانی را به میدان فرستاده بود. آنها بازی خوبی از خود ارائه کردند اما تجربه استقلال بیشتر از سایپا بود و همین مسئله باعث پیروزی استقلال برابر نارنجی پوشان شد. البته سایپا می تواند در هفته های آینده همین روند را ادامه داده و نتایج قابل قبولی کسب کند.

* عملکرد حسین حسینی؟

نکته اصلی این دیدار حضور حسین حسینی بعد از هشت هفته درون دروازه استقلال بود. او یک سوپرواکنش از خود نشان داد و توانست در ثانیه های پایانی استقلال را از گل خوردن نجات داده تا آبی پوشان سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنند. عملکرد حسین حسینی و رحمتی قابل قیاس نیست. این دو از بهترین های فوتبال ایران هستند و اعتقاد دارم شفر از بابت دروازه خیالش آسوده است. حسینی دروازه بان جوانی است که آینده روشنی دارد و به زودی شاهد حضور او درون دروازه تیم ملی خواهیم بود.

* دیدار روز جمعه استقلال برابر سپاهان؟

یک بازی بسیار جذاب و دیدنی در فوتبال ایران، بازی استقلال و سپاهان است. همیشه بازی این دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بوده و هواداران زیادی را به ورزشگاه کشانده است. دو تیم روند رو به رشدی را پیدا کرده اند و هر دو به دنبال این هستند خود را به صدر جدول برسانند. حضور قلعه نویی، مربی سابق استقلال در سپاهان بر جذابیت های این بازی خواهد افزود و مطمئنم سپاهان حریف سرسختی برای استقلال خواهد بود.

* آیا حاشیه های این دیدار می تواند بر روند دو تیم تأثیر بگذارد؟

مطمئنا همیشه حاشیه ها بی تأثیر نیستند و می توانند کیفیت یک بازی را پایین بیاورند اما امیدوارم دو تیم تحت تأثیر این مسائل قرار نگیرند و شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشیم.

* نتیجه دیدار استقلال و سپاهان را چه پیش بینی می کنید؟

دو تیم بازی سختی در پیش دارند و امتیاز این دیدار برای آنها ۶ امتیاز است. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، مطمئنا برنده این بازی خواهد بود.

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1397-07-29 14:03
فعلا تنها راهی که لنگیای رسانه ای و صدا سیما میتونن سنگ جلوی پای استقلال بزرگ بیندازن همین درست کردن حاشیه های مسخره و از کاه کوه ساختن..
کوچکترین موردی رو میخوان تنش و اختلاف سازی تو تیم بوجود بیارن چون میدونن اگر استقلالیها با همین همدلی و رفاقت جلو برن هیچ تیمی حریف شون نیست و استقلال شفر داره کم کم اسبش برای قهرمانی لیگ برتر زین میکند..البته باید بهشون خندید چون از قدیم گفتن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد..
انگاری اتحاد و صمیمیت بازیکنان استقلال خار چشم همه لنگیهای حسود و عقده ای شده و بشدت سوختن و دنبال بهانه های واهی میگردن برای حاشیه سازی و شیطنتهای همیشگی ولی کور خوندید احمقای نفهم..شماها هنوز معنی تعصب استقلالی بودن نفهمیدید و هرگز هم نخواهید نفهمید..
تا زمانیکه یه مشت لنگی نفهم و حسود و عقده ای راس کار ورزش و فوتبال باشن هیچگاه و هرگز ورزش ملی ما پیشرفت نخواهد کرد مگر زمانیکه این شبه آدمها برای همیشه گورشون از ریاست ورزش گم کنند..تا حالا یادشون نبود الهیار دعوت کنن کمیته اخلاق؟؟؟..ولی اشکال نداره بازیکن باید بدونه پیراهن چه تیم بزرگی رو بر تن کرده و زندگی حرفه ای شو باید تغییر بدهد..
اما مافیاهای سرخکی پفکی پشت پرده بدونید و آگاه باشید که بزودی رفتنی هستید و قطار سریع السیر نسل جوان استقلال بزرگ راه افتاده و به یاری خدا هرگز متوقف نخواهد شد..ستاره سوم در راهست و بدجوری چشمک میزند..چه با شفر چه بی شفر..خواهیم دید..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار