b432228c e505 423e a0b5 e73133556605

محمد رضا خرسندنیا  در مورد بازی با پدیده مشهد گفت:پدیده تیم شهر من است و من انگیزه زیادی برای این بازی دارم

 

دیدار با راه آهن؟

پس از تعطیلات لیگ دیدار سختی برابر تیم جوان راه آهن داشتیم اما توانستیم با یک بازی خوب و هدفمند پیروز از میدان خارج شویم. در روزی که هواداران به ورزشگاه آمده بودند توانستیم با کسب سه امتیاز آنها را خوشحال کنیم که این موضوع بسیار برای همه مهم است. همچنین مطمئنا سه امتیاز این دیدار می تواند در ادامه به تیم استقلال کمک کند. اکنون شرایط تیم بسیار خوب است و همه اعضای تیم تلاش می کنند تا با حفظ این شرایط برای رسیدن به اهداف ترسیم شده از سوی کادر فنی، گام بردارند.

رویارویی با پدیده؟

همه بازی های نیم فصل دوم سخت است و مطمئنا دیدار با پدیده نیز مستثنی نیست. در نیم فصل دوم تیم ها بنابر شرایط جدول با انگیزه های ویژه ای وارد میدان می شوند و امتیاز گیری بسیار سخت تر از نیم فصل اول است. از سوی دیگر پدیده تیم شهر من است و دوستان زیادی در این تیم دارم. برای پدیده همیشه آرزوی موفقیت می کنم اما در این دیدار ما به سه امتیاز نیاز داریم و مطمئنا همه اعضای تیم تنها برای کسب هر سه امتیاز وارد میدان خواهند شد.

گلزنی با پیراهن آبی؟

از گلزنی برای استقلال بسیار خوشحال شدم. من در اغلب بازی ها وظایف دفاعی دارم اما در این دیدار آقای مظلومی از من خواستند که در حملات اضافه شوم و در نقاط کور خط دفاعی حریف جایگیری کنم و با راهنمایی ایشان نیز به گل رسیدیم. این گل حاصل زحمت همه بازیکنان از دروازه تا خط حمله بود که بابت آن خدا را شکر می کنم. امیدوارم که باز هم بتوانم مانند روز جمعه برای استقلال مفید باشم و به نتیجه گیری تیم کمک کنم.

استقلال لیگ پانزدهم؟

آقای مظلومی در راس کادر فنی انسان بزرگ و کاربلدی هستند و دیگر اعضای کادر فنی نیز بسیار بر کار خود مسلط هستند. آقای عبداللهی نیز این روزها به تیم ما اضافه شدند که حضور ایشان نیز به تیم کمک خواهد کرد. در استقلال امسال نیز بازیکنان بزرگی حضور دارند که بسیار کمک حال تیم هستند. در فصل جاری تیم یکدل و یکدستی داریم و همه دست به دست هم دادریم تا در نتیجه گیری موفق باشیم و به خوبی از سختی های این راه آگاه هستیم. در لیگ وضعیت خوبی داریم و در جام حذفی نیز فینالیست هستیم و هیچ چیز برای ما دور از دسترس نیست.

حضور پر رنگ هواداران؟

از همه هواداران استقلال بابت حمایتهایشان ممنون هستم. هواداران همواره یار دوازدهم ما هستند و حضور آنها  به بازیکنان انگیزه دو چندانی می دهد و باعث بالا رفتن شور و نشاط تیم می شود. امیدوارم هواداران عزیز در بازی های مهم پیش روی نیز از تیم خودشان حمایت کنند و بدانند که همه اعضای تیم نیز تلاش می کنند تا در انتهای فصل خنده بر لبهای آنان بیاید.

سایت رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار